• Al 16 jaar dé vergelijker van telefoons en abonnementen!
Home Winkels Superdeal.nl

Superdeal.nl

Logo van Superdeal.nl

Superdeal.nl heeft haar activiteiten gestaakt. Bekijk het huidige aanbod van telefoonwinkels in onze vergelijker voor telefoon met abonnement, sim only abonnementen of losse telefoons.

Er zijn momenteel geen aanbiedingen van Superdeal.nl. Alle GSM aanbiedingen vergelijken.


Superdeal.nl informatie

Logo van Superdeal.nl
Winkel: Superdeal.nl
E-mailadres:
Klantenservice:
Fax:
Adres:
Keurmerk:


Superdeal reviews

Is Superdeal betrouwbaar? Zijn er veel klachten over Superdeal? Lees in de reviews hieronder de ervaringen met Superdeal.nl, geschreven door bezoekers van GSMacties.nl. De winkel kan op een aantal eigenschappen met punten worden beoordeeld.


Heb je iets besteld of ga je iets bestellen bij Superdeal? Deel dan op deze plek jouw ervaring en help elkaar een goede keuze te maken! Plaats jouw ervaring onderaan deze pagina!

Gemiddelde beoordeling
Bestelprocedure Bestelprocedure Superdeal.nl
Klantenservice Klantenservice Superdeal.nl
Assortiment Assortiment Superdeal.nl
Prijzen Prijzen Superdeal.nl
Website Website Superdeal.nl
Gemiddeld Waardering Superdeal.nl


31 reviews door onze bezoekers:
De ervaring van Colinda:
Let op bij aanschaf van een toestel met Superdeal.nl. Ondanks, dat er op de website geen melding van wordt gemaakt en het zelfs lijkt of je een simlockvrij toestel koopt is dit niet het geval. Bij overstap naar een andere aanbieder moet een unlockcode worden aangevraagd. Dit kan tot 10 werkdagen duren.
Beoordeling van Colinda
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 18 April 2015 om 08:10:51

De ervaring van Kees:
ik heb mijn galaxy besteld op een zondag, maar een dag later stond er een langere levertijd op wel jammer nu nogsteeds niks gehoord maar verder goede website
Beoordeling van Kees
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 18 July 2012 om 16:33:24

De ervaring van iemand:
alles ging goed
heb vivaz besteld met abbo van 13 euro de maand
na anderhalveweek binnen

dit is voor de mensen die het nog niet weten
bij vodafone bij de abbo die 2 jaar duurt loopt door tenzij je opzegt
en let op
dat moet je wel minstens een maand voor de datum doet dat het 2jaar geleden is geactiveerd

en het assortiment mag dan wel klein zijn het is best goed en zonder zoon klein assortiment zou het niet zo goedkooop zijn als jullie goed nadenken
Beoordeling van iemand
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 25 January 2012 om 23:13:34

De ervaring van Henk:
2 jaar geleden een abbonement afgesloten, een Samsung Jét S8000 voor 17,50 euro p/m. Binnen een week in huis. Verder nooit problemen mee gehad, super. Alleen assortiment vind ik wat minimaal, er mogen van mij wel wat meer nieuwere telefoons komen. Verder dikke prima!
Beoordeling van Henk
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 3 September 2011 om 20:14:04

De ervaring van corine van knijff:
geen enkel probleem mee gehad, snelle levering en top toestel.
Beoordeling van corine van knijff
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 18 August 2011 om 17:34:00

De ervaring van MichCapich:
Ik wilde een mooie Android-toestel voor weinig, die goed werkte. En zo kwam ik bij "superdeal.nl" uit. In mijn geval een mooie Samsung galaxy Gio met een abo voor 12 euro per maand, met internet. Dus ik bestelde voor mezelf en later ook voor mijn vrouw dus 2 toestellen, incl. nummerportering. Maar na het bestellen, kreeg ik wel meteen een automatische email terug, maar daarna hoorde ik niets meer.

De site zegt dat je snel aan je toestel kunt komen, maar ik had 4 weken en 2 dagen moeten wachten op mijn toestel. Dus gewoon een hele maand! Maar ik had van hunzelf niets gehoord en dat is wel een slechte zaak.
Ik had dus moeten bellen voor 10ct/m, om erachter te komen dat de toestellen op waren en dat er bij een levering geen Gio's zaten door een fout (wel vriendelijk geholpen, trouwens).

Dus snel is het zeker niet en dat vind ikzelf een grote minpunt.

Maar de abbo's zijn wel goed. Let er wel op dat de abbo's (van Vodafone) op hele minuten afrond en niets mee mag nemen naar de volgende maand. Dat kan een instinker zijn en dan kunnen de belkosten hoog gaan uitvallen (0.35ct per min/per sms) als je buiten je bundel komt. Maar ik en mijn vrouw bellen en SMSen (dankzij WhatsApp) bijna niet meer, dus wij hebben (in ons geval) aan 60 belminuten/smsjes genoeg.

Tenslotte, kwam er bij ons een koerier het thuis afleveren en hij was vriendelijk en behulpzaam. Mijn vrouw haar paspoort was nèt verlopen (door die lange levertijd!), dus mocht deze niet meer gebruikt worden als kopie voor het contract (die je dus ook thuis pas tekent). Gelukkig had ze ook een geldig rijbewijs, dus werd die alsnog als kopie legitimatiebewijs gebruikt en kon de deal gelukkig voor haar alsnog afgehandeld worden.

Kortom, als je de abbo en toestel mooi vind, dan kun je het doen. Maar verwacht dat je een maand kunt wachten op je toestel (door nummerportinging duurt het natuurlijk wel langer, maar zou niet langer dan 1 tot anderhalve week langer mogen duren)!! Echter wordt het wel netjes thuis bij je afgeleverd, zonder extra kosten.
Beoordeling van MichCapich
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 3 July 2011 om 10:42:49

De ervaring van renate:
nou blackberry 9300 3 g en nu al defect elke keer komt er sos te staan en is pas 4 mnd oud en zit in een hoesje niks mee gebeurt weet iemand adres en zo waar ik hem terug kan sturen want als er iets mee is daar staat niks van bij alleen ja 2 jaar garantie :(
Beoordeling van renate
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 21 May 2011 om 09:58:27

De ervaring van Arjen Dienske:
Prima ervaring.
Klantenservice erg goed te bereiken, duidelijke info.
Had een Samsung Ace besteld met 180min abbo.. Kreeg geen bevestigingsmail, na 2 dagen gebeld , bleek storing te zijn geweest, toestel in kleur zwart tijdelijk niet in voorraad, bestelling telefonisch aangepast naar een witte(die wel op voorraad was) de hele boel na 2 dagen keurig afgeleverd. Prima communicatie door afleverdienst.
Beoordeling van Arjen Dienske
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 14 May 2011 om 14:19:14

De ervaring van Anoniem:
Als ik een mobiel bestel, vervolgens een bevestigingsmail krijg, maar 5dagen later nog steeds niets gehoord heb, ik naar superdeal bel (wat mij vervolgens geld kost), en te horen krijg dat de bestelling niet doorgaat, terwijl ik al een week lang verwacht gebeld te worden, ben ik boos. Heel boos. Superdeal is onbetrouwbaar en slecht. Ik zou zeggen: niet doen!
Beoordeling van Anoniem
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 27 January 2011 om 14:11:12

De ervaring van David:
op een woensdagavond HTC Desire besteld, zaterdagochtend afgeleverd. Alles is helemaal prima. Echt een aanrader als je een goedkoop abonnement wil!
Beoordeling van David
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 21 January 2011 om 15:37:36

De ervaring van Linda:
Tot nu toe top ervaring. Ja de levertijd was wat langer dan gemiddeld en het nummer overzetten duurde ook een kleine maand. Maar dan heb je ook wat voor een leuke prijs! Zelf ook even bang geweest voor grote missers maar heb het abo nu al 2 mdn en het bevalt super!
Beoordeling van Linda
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 4 January 2011 om 18:43:19

De ervaring van Anke Clerx:
Mijn ervaring was erg goed met superdeal. Ik heb al 1,5 jaar geleden mijn LG Cookie daar gekocht en ik kan voor 8,75 per maand bellen en smsen. Ik was wel teleurgesteld toen ik 8 dagen moest wachten, omdat mijn vader thuis moest zijn om de bestelling te ontvangen (ivm met legitimatie en betaalpas). Verder erg goede ervaringen en ik ben van plan dat als dit abonnement over een 0,5 jaar is afgelopen weer een telefoon bij superdeal.nl te kopen.
Beoordeling van Anke Clerx
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 3 January 2011 om 17:12:14

De ervaring van charlotte:
Ik heb eergister een abbo besteld, ik betaal 17,25 per maand, komen hier nog btw kosten bij?
Beoordeling van charlotte
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 18 November 2010 om 13:55:38

De ervaring van kees:
klote
Beoordeling van kees
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 6 November 2010 om 19:55:42

De ervaring van Nikita:
Ik heb net gister een samsung star met abonement gekocht daar voor 8,75 per maand voor 2 jaar, en ik had er ook bij gezet dat ik mijn eigen nummer wilde houden alleen hoelang moet je bij superdeal wachten op je besteling?
Beoordeling van Nikita
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 28 July 2010 om 14:49:55

De ervaring van Peter:
Samsung Star besteld via de website. Site klaagde over verkeerd pas/rijbewijsnummer maar bedoelde simkaart nummer (i.v.m. nummerbehoud). GSM werd 1 dag later geleverd. Na een paar dagen bleek het display defect te zijn. GSM kon gratis worden teruggestuurd. Na 7 werkdagen nieuwe GSM ontvangen. Prima service.
Beoordeling van Peter
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 17 March 2010 om 15:59:15

De ervaring van anne:
is de prijs per maand van je abbonnement wat er op de site staat met of zonder btw? want wil de balckberry curve 8900 bestellen..

Beoordeling van anne
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 25 February 2010 om 23:55:15

De ervaring van Arjan:
als ik een nieuw abbonement moet hebben kijk ik als eerste bij superdeal en mijn vrouw ook. Het is gewoon goed. binnenkort ga ik voor de vierde keer een abbo afsluiten bij superdeal, vooral omdat ik geen zijn heb om teveel te betalen. dus: ik heb totaal geen slechte ervaringen met superdeal!!! En de 1 cent pinnen is gewoon goed, dan heb je zelf toch ook een stukje zekerheid dat een ander niet op je naam belt als de gsm verkeerd wordt afgeleverd.
Beoordeling van Arjan
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 4 February 2010 om 09:28:16

De ervaring van Lorraine :
Wilde vandaag een telefoon bestellen bij superdeal, samsung star black.
Alles verliep soepel totdat verkoopster me melde dat bij levering legitimatie en bankpas getoond moeten worden en hiervan een foto gemaakt werd om aan te tonen dat de telefoon bij de goede persoon terecht kwam. Daarnaast moest ik als bewijs 1 eurocent pinnen!!!!! (net een artikel gelezen over skimmen). Wat nu???
Beoordeling van Lorraine
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 6 January 2010 om 20:18:33

De ervaring van sananesamanye:
Heb ik nou bij mn samsung jet 300 smsjes gratis?
Beoordeling van sananesamanye
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 11 December 2009 om 23:08:14

De ervaring van Cis:
Ik heb geen problemen gehad met superdeal hoor, gwoon goed. ik denk dat mensen die problemen hebben het wel sneller willen doorgeven. Kleine kans denk ik dat er wat mis gaat, niet groter dan bij anderen.. ik heb dus in ieder geval geen prolbeem gehad met superdeal en bel lekker goedkoop met mn samsung corby :)
Beoordeling van Cis
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 25 November 2009 om 11:18:56

De ervaring van karin:
Maand moeten wachten op mijn telefoon met nummerbehoud, uiteindelijk gekregen bleek mijn accu niet te werken, dus dag erna weer terug kunnen sturen. Toen weer 3 weken kunnen wachten, waardeloos bedrijf, slechte service. De telefoon zelf bevalt me nu wel prima.
Beoordeling van karin
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 24 November 2009 om 22:28:53

De ervaring van henk:
ik wil graag de samsung star nemen, maar er staan hierr een paar heel slechte en een paar heel goede eraringen.
Hiervoor had ik een samsung star besteld bij typhone met een aanbieding, maar die was geannuleerd. Kan iemand mij helpen want ik weet nu niet of dit een goed of slecht idee is :S
Beoordeling van henk
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 23 November 2009 om 15:09:08

De ervaring van Jan:
Hallo,
Ik heb mijn samsung jet hier besteld. Op de website wordt vermeldt dat dat €17,50 per maand kost. Maar uit mijn rekening van Vodafone kan ik opmaken dat dit zonder BTW is..
Klopt dan?

Hoop spoedig van een van jullie antword te krijgen.
Beoordeling van Jan
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 22 November 2009 om 21:05:32

De ervaring van Woeter:
5 Oktober 2009 een bestelling geplaatst. Kreeg direct bevestiging.

Het leek allemaal goed te gaan tot ik een week later ter controle eens belde.

Bleek dat superdeal mijn bestelling had geannuleerd. Hier heb ik nooit een bevestiging van gehad. Maar goed de bestelling zou opnieuw geplaatst worden. Wederom een weekje later ter controle gebeld. Bleek dat de helft van mijn gegevens verkeerd was ingevoerd.

Ik heb gevraagd of dit gewijzigd kon worden en dit zouden ze direct doen en ik zou er een bevestiging van krijgen. Deze bevestiging is nooit gekomen en dus moest ik maar afwachten of alles goed ging.

Dit maal zou het 10 dagen duren voor het versturen. 10 dagen later nog niets gehoord dus weer gebeld en bleek dat er weer gegevens fout waren en/of niet goed veranderd.

Vervolgens heb ik redelijk geirriteerd gezegd dat het al te vaak fout was te gaan. Ik wilde de bestelling niet annuleren omdat ik nu toch al zo lang wachtte.

Twee dagen later werd ik dan eindelijk gebeld door de koerier die mij het pakket de volgende dag kwam bezorgen. Dit was inmiddels een maand later.

Nu heb ik sinds 2 weken eindelijk mijn toestel maar kan ik mijn abonnement nog altijd niet gebruiken. Het abonnement gaat pas op 23 november in. Iets minder dan een maand later dus! Nu zal dit ongetwijfeld ook aan het nummerbehoud liggen maar al met al had dit allemaal al veel eerder geregeld kunnen zijn.

Ik vind het een erg onprofessioneel bedrijf als ik kijk naar de manier hoe er met mijn bestelling is om gegaan. De klantenservice stelt zich behulpzaam op maar voert vervolgens vrijwel niets uit.
Daarnaast wordt je TOTAAL niet op de hoogte gehouden van wat er allemaal gebeurd en moet je zelf maar gokken en bellen om te zien wat er aan de hand is.

Hoewel de abonnementen en de toestellen aantrekkelijk zijn, wees erop voorbereid dat je er ook erg veel voor moet over hebben!

Ik zal in ieder geval niet weer terug keren naar dit "bedrijf" en raad anderen dan ook sterk af dit te doen.
Beoordeling van Woeter
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 10 November 2009 om 23:24:47

De ervaring van Jen:
Alles super verlopen, 2 dagen na bestelling telefoon in huis. Echt hele scherpe aanbiedingen daar bij Superdeal, ben super blij met m'n nieuwe toestel (s8000 jet).
Beoordeling van Jen
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 31 October 2009 om 18:57:32

De ervaring van Thedo:
Alles is soepel verlopen.
Ik bestelde het mobieltje en 3 dagen later was die al geleverd. Ik heb de Samsung Jét besteld, alleen ik wil wel iedereen waarschuwen dat het abonnement na 2 jaar gewoon doorloopt. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat opzeg?

Alvast bedankt!
Beoordeling van Thedo
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 24 October 2009 om 00:12:18

De ervaring van Gert-Jan van den Berg:
13 oktober samsung jet icm 2 jarig abbo besteld.
Gelijk een mail met orderbevestiging, op 20 oktober gebeld en op 21 oktober geleverd.
Superdeal moet echt zorgen dat klanten tijdig op de hoogte worden gesteld van de status van de bestelling
Beoordeling van Gert-Jan van den Berg
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 20 October 2009 om 14:30:21

De ervaring van John:
Via internet besteld.
Via de mail een bevestiging, daarna heb ik zelf gebeld voor een aflevering.
Dit duurd ongeveer een week.
Als je hier rekening mee houd heb je zonder problemen een mooie telefoon met een goedkoop abonement.
Beoordeling van John
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 16 October 2009 om 09:33:01

De ervaring van Dees:
Een grote en doffe ellende. Ze leveren alleen een telefoon. Abb moet door Vodafone worden geleverd er is een erg slechte communicatie tussen deze bedrijven. Uitlevering van telefoon wordt ook door 3den gedaan waarmee ook geen communicatie gevoerd kan worden. De levertijd is hierdoor ongeveer een maand! Al met al heel erg veel spijt dat ik met deze amateurs in zee ben gegaan. Kan er helaas niet meer vanaf anders ben ik mn nummer kwijt....
Beoordeling van Dees
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 17 September 2009 om 23:54:44

De ervaring van gerard driel:
kreeg mijn samsung star wel 8 dagen later maar verder alles okee abonement van 8,75 per maand voor 2 jaar
Beoordeling van gerard driel
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 28 August 2009 om 20:02:47

 

Review schrijven over de Superdeal.nl

Beschrijf hier jouw ervaring met Superdeal.nl en geef een beoordeling.

Geef per criteria een punt
Bestelprocedure
Klantenservice
Assortiment
Prijzen
Website

Beschrijf hier jouw ervaring


Naam
E-mailadres

(wordt niet getoond)

Vul de letters in



Waarom wordt deze melding getoond?
Bestel je een telefoon met abonnement, dan bestaan je maandlasten uit twee delen: de toestelbundel en het abonnement. Als het totaalbedrag van de toestelbundel (contractduur x toestelbundel) hoger is dan 250 euro, dan is er sprake van een telefoonkrediet. De provider zal in dat geval beoordelen of je de maandlasten kunt dragen en het krediet wordt geregistreerd bij het BKR.

Wil je geen BKR-registratie, kies dan in de filters voor 'Geen BKR'. We zorgen er dan voor dat het telefoonkrediet onder de 250 euro blijft. In kosten scheelt dit niets of vrijwel niets: de eenmalige bijbetaling kan wat hoger zijn, maar de maandlasten zijn dan juist lager. Meer over het telefoonkrediet