Dekking | |
Klantenservice | |
Diensten | |
Gemiddeld |
De ervaring van T-mobile klant:
Kijk uit voor T-mobile !!! T-mobile berekent voor het bellen vanuit Nederland naar het buitenland buitensporig hoge kosten. Volgens EU-afspraak mogen ze niet meer dan €0,06/min. rekenen voor het bellen in het buitenland binnen je bundel. Maar als je vanuit Nederland belt naar het buitenland, heeft de EU geen limietprijs opgesteld. T-mobile maakt daar handig gebruik van door hiervoor maar liefst €0,51/min. te berekenen aan de klant. Dat is 8,5 keer zowel als bellen vanuit het buitenland (!) T-mobile maakt dat niet zichtbaar op hun site (alleen in een downloadbaar pdf-bestand). Als je hierover contact opneemt met T-mobile, geven ze niet thuis.
Geplaatst op 10 August 2016 om 11:17:42 |
De ervaring van Marco v galen:
ik heb omstreeks april 2015 een nieuw toestel samsung note 4 edge in mijn bezit gelijk al problemen met de camera,hij kan zichzelf niet scherp stellen soms duurt dat enkele minuten is al 3 x opgestuurd geweest ikzelf ook mee naar samsung den haag iedereen die dat toestel in zijn handen krijgt ziet het probleem toestel koste bijna 1000 euro ikk krijg hem elke keer kapot terug nu heb ik de klacht bij het hoofdkantoor van tmobile gelegd en die doen niks voor mij ,ja ze kunnen hem nog en keertje opsturen ik zei ik krijg hem dan weer kapot terug, waarop die vrouw mij mededeelde ,ja dan heeft u een probleem en daar doen wij niks aan uuuuhhh ik pakte mijn fiets en reed naar het filiaal in delft waar ik de laatste dagen door die jongens goed ben geholpen staan er 2 andere waarvan 1 vrouw, eerst dacht zei het allemaal wel ff te doen voor mij en nu zegt ze ik kan hem wel omruilen maar dan tegen de galaxy 6 zonder edge en zonder niks waarop ik haar mededeelde ik ben nu al zolang met dit toestel bezig en nu proberen jullie omdat dat toestel niet meer leverbaar is om hem te ruilen tegen een simpel toestel,het enigste wat ik nu nog kan doen is en mooie reclame voor samsung en tmobile te maken en morgen maar weer op de fiets naar de service center van samsung in den haag want ook die zien wel het probleem nooit meer samsung en zeker ook nooit meer t-mobile
Geplaatst op 3 November 2015 om 07:53:15 |
De ervaring van Nick D.:
Had eerst Vodafone en nu T-Mobile maar het bereik van T-Mobile is echt veel beter. Ik had thuis niet eens bereik met Vodafone en dat hoorde ik van steeds meer mensen. Met T-Mobile geen problemen!
Geplaatst op 13 February 2015 om 10:16:38 |
De ervaring van henk:
5 weken terug mijn abonnement verlengt en een nieuw toestel erbij gekregen, toestel doet niks meer, klantenservice komt niet verder dan dat ik zelf naar een t mobiles hop moet gaan, geen omruilservice niks, waardeloze service, laatste keer dat ik een contract met t mobile afsluit
Geplaatst op 15 December 2014 om 11:41:09 |
De ervaring van Kevin:
Geplaatst op 8 June 2014 om 11:07:51 |
De ervaring van Kevin:
ik heb een slegte ervaring met T-Mobile je heb een abonement afgesloten voor 2jaar waarvan 1e negen maanden 19,95 moet betalen daarna de rest 38,00 euro voor een samsung S3 nu wordt de abonement door T-Mobile eenzijdig verhoog Ivm inflatie maar de telefoon is inmidels wel 150 euro goedkoper geworden......
Geplaatst op 18 April 2014 om 14:51:21 |
De ervaring van Emiel:
Mensen , het is bekend dat al die providers boefjes zijn. Maar T-mobile is toch wel heel erg. Ik ben het eens met de mensen die zeggen geen abo te nemen bij t-mobile. Had vorig jaar een abo afgesloten. In december of zo kreeg ik in eens een rekening van ruim 200 euries omdat er op de aansluiting meer dan 2,5 TB aan data was gebruikt. Nu ben ik zelf computerdeskundige en 2,5 TB aan data via de telefoon is wel erg veel. Hiervan was binnen twee uur 1,5 TB gebruikt. Moet je wel erg internetten. De fone was van m,n vriendin welke eigenlijk altijd thuis was en op de Wifi zat .Ik heb t-mobile laten weten het niet eens te zijn met deze rekening en bewijs gevraagt. Ze hebben mij laten weten geen bewijs te hoeven leveren en verschuilen zich achter de privacy-wet. Ze kunnen dus gewoon rekenen wat ze willen. Ik heb er niet meer op gereageerd en nu hebben ze de abo opgezegd van hun zijde. Stom , want ik had de abokosten gewoon door kunnen betalen voor de rest van de tijd. De simkaart heb ik al uit de fone gehaald dus ze kunnen ok niet meer hoge rekeningen sturen. Alleen willen ze nu nog ff,s 500 euris vangen voor de rest van de abo-tijd.Dacht het niet. Internetverbindingen werken altijd met fare use policy. dus de ene gebruikt wat meer en de ander minder. In de voorgaande maanden hadden we nog 1,5 TB aan data en 1500 belminuten over welke niet zijn gebruikt. En ook de maanden hierna heb ik gewoon doorbetaald zonder gebruik te maken van hun netwerk. MAAR DAAR HOOR JE ZE NIET OVER ! Gewoon door rekenen , jezelf rijk rekenen over de rug van je klanten. GEEN ABO DUS BIJ T_MOBILE NEMEN.En als je het neemt , dan met onbeperkt internet want ze naaien je waar je bijstaat.
Geplaatst op 18 March 2014 om 15:48:21 |
De ervaring van kees:
Geplaatst op 10 March 2014 om 20:11:04 |
De ervaring van jan:
Ik had jaren een zakelijk abonnement bij T-Mobile en daarbij bijna 7000 punten gespaard. Toen ik mijn abonnement opgezegd had, kon ik de punten niet meer verzilveren. Ook na herhaalde gesprekken met de klantenservice kwam ik niet verder. De punten waren een 'service' van T-mobile en 1 dag na de opzegging, terwijl ik wachtte op de eindafrekening om te zien hoeveel punten ik in totaal kon verzilveren, waren de punten dus niet meer inwisselbaar omdat ik niet meer in mijn account kon komen. Ik vind dit echt vreemd. Zeker omdat ik na 2 weken nog een aanbieding kreeg van T-mobile met nieuwe produkten die ik zou kunnen kopen van mijn punten... Maar het meest storend vond ik het gesprek met de medewerkers van de klantenservice, die duidelijk volgens een script werken. Het maakt eigenlijk niet uit wat je als klant zegt. De conclusie staat vooraf vast en dat is ook hetgene dat steeds herhaald wordt.
Geplaatst op 31 January 2014 om 15:04:32 |
De ervaring van Emiel:
Beste mobilers. Ik heb in juni 2013 weer eens een abo afgesloten bij T-mobile. Abotje is voor mijn vrouw die altijd eigenlijk thuis is en bijna altijd gebruik maakt van het wifi netwerk , ook op visites enzo. In de maand oktober kregen we de schrik van ons leven want er was een factuurtje van 209,00 euries op de mat gevalen. Blijkt dat op de fone van mijn vrouw er voor 101 euris aan internet verbruikt was in 2,5 uur. onmogelijk . na contact met t-mobile werd al snel duidelijk dat zij geen info bijhouden over waaraan het is verbruikt i.v.m. privacy. En natuurlijk na deze dag was het tegoed op en bleef t-mobile lekker alles optellen wat er nog meer werd verbuikt. Normaal gebruikt mijn vrouw ongeveer 200 MB per maand dus lijkt het voor ons onmogelijk. Het werd mij duidelijk dat je Ali B moet heten om geen absurd hoge rekeing te kunnen gaan ontvangen want er word toch duidelijk vermeld in de reclame dat de internetkraan niet dicht gaat en je geen toren hoge rekeing hoeft te verwachten. EN ANDERS KOMEN ZE JE AUTO WASSEN. Wel , t-mobile , u kunt komen voor de auto hoor. of is dit ook alleen voor Ali bedoelt. Schandalig dat t-mobile bij overschrijding pas na weken laat weten dat er een overschrijding is geweest , nadat ze je geld hebben berekend. Mensen , kijkt dus goed uit wat je doet op je fone zoalng je geen ALi B heet. Ik heb nu maar voor 5 euris in de maand onbeperkt laten zetten , veel veiliger denk ik. of er moet ook weer een adertje onder het gras zitten. Zit nog 1,5 jaar vast aan die K.. zooi. Groet , zeer ontevreden klant van t-mobile. O ja , t-mobile , wat gebeurd er met de MB's die niet worden gebruikt per maand ???
Geplaatst op 28 November 2013 om 14:54:00 |
De ervaring van Belazerd:
Al sinds 2006 zakelijke klant. Nooit problemen ervaren. Goede service, snelle helpdesk.Binnen 24uur een nieuwe sim thuis indien nodig..... Tot dat je failliet gaat. Vanaf dat moment heb ik geregeld dat de betalingen door gingen zodat het nummer bereikbaar bleef en gebruikt kom worden. Heb meerdere maanden doorbetaald maar kon helaas alleen maar gebeld worden. Toen werd ook die mogelijkheid, zonder enige communicatie vanuit Tmobile, geblokkeerd. Relaties kregen geen contact meer met mij. ik was nu afgesloten van de wereld. Hoewel ik dus een aantal maanden door betaald heb, waarbij het beltegoed NIET gebruikt kon worden en zich dit opstapelde (in dit abonnement werd ongebrukt beltegoed meegenomen naar de volgende maand), ben ik actief door Tmobile afgesloten. ZONDER REDEN, er was immers altijd netjes betaald. * Daarna geprobeerd het contract over te laten nemen. Dit mislukte. * Toen geprobeerd het nummer op een prepaid kaart te krijgen. Werd door Tmobile niet toegestaan. Nu ben ik mijn opgespaarde beltegoed kwijt, is mijn nummer verloren, en een fatale actie rijker. Dit terwijl ik een trouwe Tmobile klant was die wilde blijven !!! Ik kan nu al mijn zakelijk drukwerk weggooien, zoals Rolup-banners, spandoeken, dozen vol met folders en 2500 visitekaartjes omdat ik mijn mobiele nummer kwijt ben. Inmiddels zijn de activiteiten overgenomen door een nieuwe BV en worden voortgezet. Dit had kunnen gebeuren met al het drukwerk, echter moet ik nu dus al het drukwerk opnieuw laten maken. TMOBILE DANK JE WEL, jullie zijn een ongelofelijk stelletje *****. Jullie hebben effectief een trouwe jarenlange en tot nu toe tevreden klant ernstig teleurgesteld (...). Beste Tmobile, het moeilijkste is niet om klanten de krijgen maar om trouwe klanten te behouden, en daar zijn jullie zichtbaar slecht in! Dus de reclame van Ali B is ook maar windowdressing. Wat een flapdrollen service!
Geplaatst op 3 November 2013 om 20:28:35 |
De ervaring van rene:
Geplaatst op 31 October 2013 om 15:22:27 |
De ervaring van Loes:
Deze week besloten over te stappen van GSM Topdeal naar T-Mobile en bij de T-Mobile winkel een nieuw abonnement besteld. Dat ging echter niet goed waardoor het afsluiten van het abonnement een week langer duurde dan verwacht. In die tijd was de prijs van de Lumia 820 met 69 euro gestegen (was eerst 0 euro). De medewerker in de winkel heeft me vanwege de problemen echter het toestel gratis meegegeven en gisteren ontving ik geheel onverwachts een bloemetje van T-Mobile met een excuusbrief voor het ongemak. De dekking van T-Mobile vind ik ook erg goed (vandaar ook dat ik bij de provider blijf). De prijs is helaas wat minder, maar daar kijk ik wel doorheen.
Geplaatst op 9 October 2013 om 16:59:36 |
De ervaring van Gabriële:
Tevreden klant van T-mobile. Alleen jammer dat je na 2 maanden je ongebruikte beltegoed kwijt bent. Voorheen hadden ze deze service wel en ik betaal gewoon elke maand wel het hele bedrag voor de belminuten en internet.Waarom kan dit niet zoals voorheen? Ook zoek ik een simonly abonnement en het liefst bij T-mobile omdat dit goed werkt en weet dat het goed is. Maar dit blijkt in verhouding tot andere providers best duur! Erg jammer, want daardoor zie ik mezelf genoodzaakt naar een andere provider te gaan.
Geplaatst op 12 July 2013 om 13:48:16 |
De ervaring van Marloes:
Eerst krijg je een kapotte telefoon geleverd, daarna wordt deze geruild voor een kapotte telefoon van de verkeerde kleur die tweedehands blijkt te zijn. Refurbished noemen ze dat, ik noem het tweedehands, terwijl je betaalt voor een nieuwe. Dit schijnt normaal te zijn, nou daar ben ik het niet mee eens.Heb hierover een klacht ingediend, als de reactie me niet bevalt zoek ik het hogerop.
Geplaatst op 11 February 2013 om 21:12:10 |
De ervaring van connyhessels:
Ik woon in een gedeelte van het land waar t-mobile slechte dekking heeft. Dit wisten ze van te voren maar niet even melden natuurlijk. Na anderhalve maand geneuzel wederzijds afgesprokenover te stappen. Begin november. Nu duurt het tot 20 december tot men bereid is het nummer te porteren. Alle geprobeerd... bellen, mailen, schrijven. Niets helpt. Internetten kan ik er sowieso niet meer. Bellen doe ik met mijn klanten op straat!! En niemand die even de moeite neemt om je ter wille te zijn!!
Geplaatst op 11 December 2012 om 15:50:53 |
De ervaring van Daan:
Zit sinds twee jaar bij T-Mobile met een iPhone in combinatie met een 'oud' i-300-abonnement en dan kan ik toch wel de conclusie trekken T-Mobile een slechte provider is. De dekking is zéér slecht. In huiskamers geen bereik, in het centrum van de stad niet. Langdurende gesprekken vallen weg of 'mislukken' plotseling. Regelmatig duurt het een minuut wanneer je iemand wil bellen voordat je telefoon überhaupt overgaat. Sms'jes versturen soms plotseling niet, 3G-dekking is werkelijk dramatisch. De dekking van het netwerk heb ik als zeer slecht ervaren. Puntenspaar systeem T-Mobile Extra is leuk. Verder qua prijs één van de goedkopere providers. Na afloop van mijn tweejarig-contract ben ik direct overgestapt naar een andere provider. Niet aan te raden!
Geplaatst op 2 November 2012 om 12:09:23 |
De ervaring van Henri Lemmens:
Na ruim 5 jaar heb ik mijn contract met T-Mobile opgezegd. Over T-Mobile zelf heb ik weinig te klagen. De dekking is goed en de klantenservice over het algemeen behulpzaam. Alleen op drukke plaatsen (bijv. stations) en bij evenementen is internetten vaak onmogelijk. De reden dat ik weg ben gegaan bij T-Mobile is dat ze op dit moment geen interessante abonnementen hebben qua internet bundels. Voor een redelijke datalimiet en snelheid moet je te ver in de buidel tasten op dit moment. Om deze reden dus overgestapt naar Hi, welke op dit moment de (voor mij) meest interessante abonnementen heeft.
Geplaatst op 28 August 2012 om 20:33:05 |
De ervaring van Lian Lemmens:
Al vanaf m'n eerste telefoon klant bij T-Mobile en eigenlijk nog nooit echt iets te klagen gehad. De dekking is op de meeste plaatsen goed en de klantenservice heeft mij altijd prima geholpen. Onlangs ging m'n Sony Ericsson Xperia Arc kapot. Toen deze niet meer de repareren bleek kreeg ik de keuze uit 3 vervangende telefoons. Alle 3 de opties waren waardige vervangers voor de Xperia Arc.
Geplaatst op 28 August 2012 om 20:27:42 |
De ervaring van T. Kerkhof:
Quote T. Kerkhof | 31-5-2012, 12:36 T-mobile - niet te geloven ! Niet te geloven hoe ze bij T-mobile met klanten omgaan ! Kan hier eindeloos de vele mailtjes, telefoontjes e.d. vermelden, maar dat is gewoon te veel !!! Ze staan steeds aan de deur met een telefoon en rekening van abbonnement, terwijl door hun zwart op wit bevestigd is dat alles gecorrigeerd zal worden. Mooi niet dus !!! Een zekere Jordy H is daar in ieder geval m.i. de ster in dingen beloven en niet nakomen. Nu een brief geschreven naar Tros Radar, Kassa en de Consumentengids. Ga nu niet meer met hun in discussie. Heeft gewoon geen enkele zin - verspilde energie. Maar zoek in ieder geval een ander !
Geplaatst op 31 May 2012 om 12:38:29 |
De ervaring van suzanne:
Een vriend van mij heeft mij aangeraden om niet T-mobile te nemen omdat het slecht is. Toch maar genomen bij GSM Topdeal omdat het zo goed koop is en ik heb eigenlijk nog geen problemen gehad. Ik woon in midden Brabant en reis elke dag op en neer naar Den Bosch. Heb eigenlijk overal wel bereik en kan meestal gewoon prima internetten. Ook had ik een vraagje over mijn abonnement en ik werd snel geholpen door de helpservice van T-Mobile. Top dus en veel beter dan KPN die ik eerst had want die had hier best vaak slecht bereik! Het is ook wel fijn dat ze internetbundels hebben voor het buitenland en die ga ik in de zomer testen als ik naar Spanje ga! :)
Geplaatst op 27 March 2012 om 13:15:09 |
De ervaring van hans:
Ik raad iedereen aan NOOIT een abonnement bij T-mobile af te sluiten. De dekking is ronduit beroerd. Ik kan in mijn eigen woonplaats thuis niet eens bellen of gebeld worden. Heb al drie maal een klacht ingediend, de enige reactie die ik krijg is dat er onderzoek gedaan wordt naar de dekkingsproblemen. Vervolgens hoor je niets meer. Heb gevraagd mijn abonnement voortijdig te ontbinden, maar daar zien ze geen reden toe. Ongelooflijk hoe ze met hun klanten omgaan daar.
Geplaatst op 16 November 2011 om 12:32:28 |
De ervaring van Ramon:
Dekking is redelijk, kan beter. Ik heb erg positieve ervaring met de klantenservice en sales. Binnen een paar dagen was mijn 14mnd oude iPhone 4 die een storing had (en behoorlijke gebruikssporen) onder garantie vervangen door een splinternieuwe. 4 dagen voor officiele release iPhone 4s besteld bij verlenging abo en op officiele release dag thuisbezorgd gekregen ondanks aankondigingen van lange levertijden. Klantenservice tot nu toe telefonisch binnen 30 seconden bereikbaar. Geen (gratis) Personal Hotspot is erg jammer. Bij MTV mobile heb je dat wel.
Geplaatst op 10 November 2011 om 21:00:22 |
De ervaring van dirk:
is een goedeprovider maar is duur met verlenging ff google en je vindt andere met goedkopere telefoons
Geplaatst op 15 July 2011 om 14:27:09 |
De ervaring van Stefan:
Erg tevreden met T-Mobile! Zeer vriendelijke snelle klantenservice en goede dekking tegen lage tarieven!
Geplaatst op 29 May 2011 om 16:42:34 |
De ervaring van ano:
Ik heb hheel vaak slecht bereik
Geplaatst op 6 May 2011 om 18:04:53 |
De ervaring van Freek:
Ben een paar keer klant van Vodafone en T-Mobile geweest. Nu T-Mobile omdat er een goedkope actie was met een telefoon die ik wilde. T-Mobile is gewoon goed, vragen worden goed beantwoord door klantenservice en heb verder geen klachten.
Geplaatst op 16 February 2011 om 12:32:20 |
De ervaring van martin:
ik vind t-mobile heel goed nooit broblemen aleen vint ik jammer dat flex niet meer bestaad
Geplaatst op 3 February 2010 om 20:31:06 |
De ervaring van Dawn:
Nooit een probleem (al jaren T mobile) en nadat mijn simkaartje versleten was zonder bijbetaling van iets een nieuwe gekregen. grandioos
Geplaatst op 4 November 2009 om 19:41:28 |
De ervaring van DaveZ:
Waardeloze provider wat mij betreft. Woon in de grensstreek en vaker geen dan wel dekking. Contact met klantenservice slecht want zijn nauwelijks bereikbaar.
Geplaatst op 26 October 2009 om 14:53:07 |
De ervaring van Kevin:
T-Mobile is echt een top provider!! Ik ben al zo lang dat T-Mobile bestaat in Nederland klant!! Ik heb nooit problemen gehad met T-Mobile. Ik heb zelf een T-Mobile Flex abonnement ik vind dit abonnement heel fijn om je alles uit een bundel betaalt en je beltegoed onbeperkt geldig blijft. Ik ben over de dekking ook heel tevreden. Voor mij is T-Mobile de beste dus ik zal zeker niet snel overstappen naar een andere Provider!!
Geplaatst op 10 October 2009 om 22:40:45 |
De ervaring van Kevin:
T-Mobile is een top provider!! Bij een T-Mobile Flex abonnement blijft je beltegoed onbeperkt geldig!! Dit is alleen bij T-Mobile!!
Geplaatst op 10 October 2009 om 22:50:16 |
De ervaring van popje:
Ik ben al jaren klant van t-mobile,af en toe geen dekking,ook andere providers hebben kuren qua dekking en niet te spreken over betaalde klantenservices van 30eurocent.
Geplaatst op 29 September 2009 om 01:50:25 |
De ervaring van Stella:
Heb in de beginjaren een andere provider gehad, niets dan doffe ellende, uiteindelijk na gedegen vergeleken te hebben ben ik nu al vijf jaar bij T. Mobile en ik moet zeggen alles korrekt,bereik, nota's, klantenservice en daarbij kun je ook nog eens leuk punten sparen voor cadeaus bij My T. Mobile
Geplaatst op 22 September 2009 om 22:38:09 |
De ervaring van marco pel:
Wat een drama. Continue thuis geen dekking. Dan weer 3g bereik dan weer alleen noodoproepen. Klantenservice proberen te bellen, LUKT GEWOON NIET. Ben je al meer dan 8 min. aan het wachten op de klanten service wordt de verbinding weer verbroken. Dit gebeurde niet 1 keer maar wel 3 keer. Ik heb dit abbon.nu 3 maanden maar ga opzeggen want ik heb geen dekking thuis. En dat is best vervelend.
Geplaatst op 2 September 2009 om 19:23:56 |
De ervaring van Magda:
Woon in de grensstreek en wordt niet goed van dat de telefoon telkens overspringt naar het Belgische netwerk. Zelfs als de telefoon in huis ligt krijg ik af en toe een sms met de tekst: "welkom in Belgie enz." Denkt dus niet dat ik mijn contract zal verlengen.
Geplaatst op 20 July 2009 om 11:19:05 |
De ervaring van Sanny:
Gewoon een goede provider waar ik maar heel soms problemen mee heb (even geen bereik ofzo). Ik gebruik al jaren een relax 150 abonnement en toen ik de vorige keer bestelde heb ik ook onbeperkt sms erbij gedaan. Perfect voor mij!
Geplaatst op 7 May 2009 om 12:11:00 |
De ervaring van Wil:
Al met al zoals bij bijna elke provider zou het veel handiger zijn om Compleet bundels aan te bieden Telefoon/SMS/MMS/Data(internet) en niet van die lastige constructies MY FAVES/RELAX/Flex bla bla bla.
Geplaatst op 18 July 2008 om 10:20:41 |
De ervaring van Liske:
Volgens mij de beste provider.. Heb bijna overal wel bereik. Ik had pas een paar vragen en die werden goed en netjes beantoord. Zal niet snel overstappen. groetjes L!ske
Geplaatst op 3 June 2008 om 18:46:32 |
De ervaring van Hoseba:
Top provider met scherpe tarieven! Heb al weer jaren t-mobile als provider en heb nog nooit klachten gehad. Heb er toen voor gekozen omdat ze eigenlijk altijd de scherpste prijzen hebben voor het bellen en heelveel leuke acties met gsm's doen. Naast mijn belbundel heb ik ook nog een smsbundel en dat werkt voor mij gewoon prima! Mocht je dit niet los willen dan kun je ook altijd nog een T-mobile Flex abonnement nemen.
Geplaatst op 4 January 2008 om 09:04:20 |
De ervaring van Indo29:
T-mobile vind ik echt een hele goede provider. Heb naast mijn abonnement ook nog een smsbundel en alles komt voor mij goed uit. Heb ook eigenlijk altijd goed bereik en ik denk nu dat ze samen gaan met Orange dat het alleen maar beter zal gaan. Klanten service heb ik nog nooit nodig gehad want heb niks te klagen.
Geplaatst op 13 December 2007 om 20:09:01 |
De ervaring van Rien:
Prima tevreden over mijn flex abo. Alles uit je beltegoed,sms en buitenland. En je blijft tegoed wat je over hebt, oneindig houden.
Geplaatst op 17 November 2007 om 21:43:29 |
De ervaring van Gijsmans:
T-mobile is al jaren kwalitatief gewoon goed. Ze hebben in het verleden wel problemen gehad met de dekking maar dat is al lang verleden tijd, ben nu overal goed bereikbaar. Ben wel benieuwd wat de overname van Orange voor mij als klant van T-mobile zal betekenen maar ik denk weinig.
Geplaatst op 7 November 2007 om 19:07:04 |
De ervaring van Cindy:
Relaxte provider, altijd goed bereikbaar en voordelige belminuten vind ik. Nadeel is dat bij T-mobile niet je smsjes uit je bundel kunt betalen dus daarvoor moet je een losse sms bundel nemen en dat vind ik wel onhandig maar als dat het enige is.. (daarom geef ik voor diensten een 7)
Geplaatst op 16 October 2007 om 17:48:13 |
De ervaring van Leon:
Goede provider wat betreft het bereik enzo, werkt verder allemaal prima maar het is erg vervelend dat eje een losse sms bundel moet nemen want die maak dan wel op maar dan hou ik heel veel geld over in mijn belbundel en dat is wel zonde. Maar dat ligt minder aan T-mobile en meer aan mijn belgedrag. Verder gewoon een fijne provider hoor.
Geplaatst op 2 September 2007 om 01:33:02 |
De ervaring van Paul:
Ik ben al enkele jaren klant van T-Mobile, maar tot op heden nooit een probleem gehad met T-Mobile. Ze hebben scherpe tarieven en de klantenservice is erg goed bereikbaar! Via de klantenservice kan je ook makkelijk veel dingen regelen (onlangs nog een Duo-kaart aangevraagd).
Geplaatst op 18 August 2007 om 17:59:25 |
De ervaring van Ruud:
Het grootste nadeel aan T-Mobile vind ik dat je niet alles uit één bundel betaald. Daarom zal ik waarschijnlijk de volgende keer overstappen naar een andere provider. Verder ben ik wel tevreden over de dekking en de klantenservice.
Geplaatst op 6 June 2007 om 10:05:16 |
De ervaring van Karlijn:
Ik ben op zich best tevreden over T-mobile, heb eigenlijk bijna overal ontvangst, het is soms alleen lastig als je dicht bij de grens bent, je krijgt dan snel een provider van het buurland. Bij de klantenservice kunnen ze je vaak helpen, mensen zijn geduldig, wat ik erg belangrijk vind. Al met al valt het me niet tegen. Het is alleen wel vaak dat ik over mijn bundel heen ga, het voordeel is dan weer dat het daarna goedkoper wordt
Geplaatst op 5 June 2007 om 16:48:38 |
De aangesloten winkels op GSMacties.nl garanderen de beste prijs voor aanbiedingen van telefoons met een abonnement. Bekijk de voorwaarden bij de betreffende winkel.
Laatste update: 4 uur geleden
GSMacties.nl doet haar uiterste best om alle gegevens correct en up-to-date te houden. Desondanks zijn wij niet aansprakelijk voor de getoonde gegevens. Zie disclaimer. Voor een optimale ervaring en een goede werking van de website maken wij gebruik van cookies.
YM Telecom B.V.© 2007 - 2024
Waarom wordt deze melding getoond?
Bestel je een telefoon met abonnement, dan bestaan je maandlasten uit twee delen: de toestelbundel en het abonnement.
Als het totaalbedrag van de toestelbundel (contractduur x toestelbundel) hoger is dan 250 euro, dan is er sprake van een telefoonkrediet.
De provider zal in dat geval beoordelen of je de maandlasten kunt dragen en het krediet wordt geregistreerd bij het BKR.
Wil je geen BKR-registratie, kies dan in de filters voor 'Geen BKR'.
We zorgen er dan voor dat het telefoonkrediet onder de 250 euro blijft.
In kosten scheelt dit niets of vrijwel niets: de eenmalige bijbetaling kan wat hoger zijn, maar de maandlasten zijn dan juist lager.
Meer over het telefoonkrediet