Dekking | |
Klantenservice | |
Diensten | |
Gemiddeld |
De ervaring van Vincent in Hongarije:
Rotbedrijf. Mijn vader stapte over van een andere internet-provider naar Tele2. Afgesproken monteur kwam niet. Geen vertraging van opzegging aangevraagd bij vorige provider. Ook niet na aandringen. Momenteel zonder internet, telefoon en televisie. Ze bijten vast in eigen regeltjes. Terwijl klantrelatie totaal verziekt is, door een reeks van fouten en loze beloftes willen ze het contract niet ontbinden. Mijn vader wil absoluut niets meer met het bedrijf te maken hebben, maar Tele2 zegt dat mijn vader getekend heeft voor de Algemene Voorwaarden van Tele2 die hen een maand de tijd geven om problemen op te lossen. Gezien ondeskundige en onprofessionele houding van klantenservice duurt deze situatie al dagen, zonder enig excuus. Ondertussen is mijn vader verstoken van internet en telefoon en televisie, terwijl hij slecht te been is. Dus werpen ze mijn vader tijdens de feestdagen in een sociaal isolement. Tele2 wil het contract niet ontbinden, zodat mijn vader niet terug kan naar de oude provider. Klachten kunnen alleen ingediend worden via klachtenformulier op de website van Tele2. Dit klachtenformulier werkt ook niet. Wat werkt er wel bij Tele2? Klantenservice zegt dat klachten alleen via dat formulier kunnen. Inmiddels ben ik mij met deze kwestie gaan bemoeien, omdat mijn vader er moedeloos van wordt. Hiermee is het laatste woord nog niet gezegd. In ieder geval zeggen we het abonnement op zodra het ontbonden kan worden. Het had Tele2 gesierd als zij niet aan regeltjes hadden vastgehouden en contract hadden ontbonden. Ze zijn immers afspraken niet nagekomen en de fouten en loze beloftes stapelen nog steeds op. We zijn razend. Tele2 gijzelt haar klanten in contracten en martelt ze met een slopende service. De kwaliteit van Tele2 is ongeevenaard slecht. Ik heb een dergelijke situatie nog nooit eerder meegemaakt.
Geplaatst op 31 December 2016 om 11:21:35 |
De ervaring van lore:
Ik had er een televisie en internet abonnement. En heb vervolgens voor mijn zoon een mobiel telefoonabonnement afgesloten. Tot toen was ik tevreden, dus heb ook gebeld om mijn mobiele telefoonabonnement naar Tele2 over te zetten. Ik heb telefonisch een mondelinge overeenkomst gesloten met Tele2. Zij zouden alles in orde maken. Vervolgens niets meer gehoord. Na lang bellen, blijkt dat zij de overeenkomst hebben geannuleerd, ZONDER IETS TE MELDEN!!!!!!! De reden is dat ik nog geen tweede factuur voor het eerste mobiele telefoonabonnement heb betaald. Deze heb ik dus ook nog niet gekregen, omdat het abonnement nog maar zes weken loopt. Dat ik altijd zonder problemen ook voor televisie en internet betaal, interesseert ze geen zak. COMPLEET IDIOOT BELEID. BETAAL LIEVER IETS MEER VOOR SERVICE, DAN VOOR EEN BEDRIJF DIE ZONDER IETS TE MELDEN CONTRACTEN EENZIJDIG BEËINDIGD BIJ EEN KLANT DIE NOG NOOIT EEN DAG TE LAAT HEEFT BETAALD!!!!!!!!!! RAAD TELE2 DAN OOK ZEER AF!
Geplaatst op 14 September 2016 om 12:11:51 |
De ervaring van Hamza:
Tele2 is 1 van de beste providers, in het niet na komen van afspraken. Overstapservice laten zij niet toe als je wilt overstappen, zij gaan dan extra moeilijk doen. Had zoveel geld ingestoken met het bellen en vertellen ze mij dat de datum niet veranderd kan worden. Klantenservice is ook heel slecht, zij kunnen weinig voor je doen, als het gaat om datum veranderen. Afrader als het gaat om internet en telefonie!
Geplaatst op 30 December 2015 om 17:28:21 |
De ervaring van Appelman:
Sinds enige tijd een telefoon abonnement bij deze club afgesloten. Had ik dat maar niet gedaan. Het begon met een automatische incasso welke 1 keer niet afgeschreven kon worden. Tele2 stuurt hierover een mail op 10 november. Helaas stond deze in de spambox en heb ik dus niet gezien. Op 25 november kan ik niet meer bellen..... Ik bel tele2 "meneer, er staat een factuur nog bij ons open van 1 maand terug" "De computer sluit u dan automatisch af na twee weken". Begrijp me goed..... na 1 kennisgeving per mail dat de incasso is mislukt, wordt je gewoon na 14 dagen afgesloten! Niets geen brief.... en als dat alles was... Ik kom overeen met de vriendelijke meneer van tele2 dat ik direct mijn factuur zal betalen en deze vertelt mij dat na 3 werkdagen ik weer kan bellen. Direct betaald op 25 november. Op vrijdag 27 november ontvanger ik een sms dat ze mijn betaling hebben ontvangen. Op zaterdag 28 november bel ik met mijn vaste telefoon om te checken wanneer ik weer gewoon kan bellen. De dame van tele2 verteld mij dat er nog een bedrag incassokosten open staat... incassokosten van het incassobureau..??? Ik heb geen brief ontvangen over incassokosten of een brief van een incassobureau. Wat blijkt... Ik moet nu wachten op de brief van het incassobureau, terwijl ik op 25 november direct betaald heb en ik op 27 november een bevestiging van ontvangst van betaling van Tele2 heb ontvangen. Wanneer ik weer aangesloten zou worden kon mij niet verteld worden. Wellicht na betaling van de incassokosten van het incassobureau... om gevolgd te worden door aansluitkosten. Nog nooit een betaling gemist bij tele2.... De dame was zo vriendelijk uit te leggen dat het computersysteem dit allemaal automatisch doet en dat ze er niets aan konden doen... Mijn beklag kon ik via de site mailen, want een leidinggevende valt niet te spreken. Zo gaan ze dus met trouwe klanten om bij tele2! De computer denkt voor ze... nog nooit een betaling gemist.... WEES WIJS EN BEGIN NIET AAN TELE2!!!! #tele2
Geplaatst op 28 November 2015 om 21:43:34 |
De ervaring van Martin:
Na 4 jaar klant te zijn geweest met meerdere mobiele abonnementen ben ik er nu toch echt klaar mee.Ik betaal liever wat meer bij een andere provider dan zo door gaan. Dekking is matig tot slecht. Vanwege de oude simkaart regelmatig problemen met het t-mobile netwerk. Klantenservice doet niets aan je problemen of de spontaan hoge rekeningen die je soms ontvangt.
Geplaatst op 20 August 2015 om 12:53:51 |
De ervaring van Duco:
Ongelooflijk wat Tele2 nu weer doet. Kiezen ervoor om nu elke maand dubbele abonnementskosten te incasseren. Na vele telefoontjes en schriftelijke klachten word ik vanavond gebeld met de mededeling dat ze het geld niet terug over kunnen maken omdat het systeem hier niet in voorziet! Ze erkennen dat zij de fout hebben gemaakt echter moet ik maar rustig wachten dat het systeem terugbetaling ooit gaat toestaan. Dit terwijl er geen enkele data genoemd wordt wanneer het probleem is opgelost of compensatie wordt aangeboden. Wat helemaal vreemd is, is dat terugbetaling blijkbaar niet werkt maar dat er wel een apart formulier voor moet worden ingevuld. Tele2 jullie moeten je schamen! Dit is gewoon diefstal!
Geplaatst op 30 June 2015 om 19:43:57 |
De ervaring van Marly:
Beste Lezers, Al bijna een jaar heb ik een telefonie abonnement bij Tele 2 en nooit zat ik over m'n bundel heen. Nooit heb ik iets hoeven checken, altijd netjes een smsje 38 euro van m'n rekening afgeschreven. Totdat ik vanochtend een smsje kreeg dat ik bijna aan mijn kredietlimiet zat. Ik blinde paniek heb ik Tele2 opgebeld met de vraag wat er aan de hand was. Niks zei de oprecht aardige mevrouw aan de telefoon, maar ze zette me toch even in de wacht om het even te controleren met een collega. Wat blijkt, met nog 4 dagen te gaan zat ik op 232 euro en 3000MB. Ik schrok me helemaal het apezuur. De vrouw vertelde dat dit waarschijnlijk een fout was omdat zij ook kon zien dat ik het afgelopen jaar altijd binnen de bundel zat en 3000MB echt ongelofelijk veel was. Ze had het doorgezet en ik hoefde het waarschijnlijk niet te betalen. Ook zaten er rare tijden tussen volgens haar. Een beetje gerustgesteld ging ik googlen en vond ik allerlei mensen die hetzelfde probleem hadden. Opeens een golf van data van Tele2 die ze niet hadden gebruikt. Met dit bij de hand ging ik weer bellen en kreeg ik de gebruikelijke ***man aan de lijn, genaamd Bas. Bas werkte er al drie jaar en deed zijn collega af als iemand die er net werkte en niks begreep. Tele2 had mij een sms gestuurd op 30 mei dat mijn internet op was. Waarop ik zei dat we nu in juni zaten dus ik niet begreep wat de sms van mei ertoe deed. Bas vertelde mij hierop dat ik beter m'n contract had moeten lezen want Tele2 werkte met halve maanden. Oftewel, Bas zei dat ik niks terugkreeg, omdat Tele2 zijn plicht had gedaan. Ik stond gewoon met m'n oren te klapperen. Ik vind het niet kunnen dat Tele2 hiermee weg kan komen en wil dan ook iedereen oproepen die samen met mij dit probleem heeft om actie te ondernemen en desnoods met z'n allen een civiele zaak aan te spannen tegen Tele2. Ik heb zelf jaren in de telefonie gewerkt en weet welke apps data kosten en wat je wel en niet moet doen via 3G. Ik steek m'n rechterhand in het vuur als ik werkelijk 3000MB heb gebruikt met het doen van niks anders dan ik het afgelopen jaar heb gedaan. Er moet iets gedaan worden tegen deze mensen en met veel staan we als consumenten sterker. Ik lees graag van u. Met vriendelijke groet, Marly
Geplaatst op 12 June 2014 om 10:44:12 |
De ervaring van Guus V:
oplichters, dieven
Geplaatst op 5 March 2014 om 18:38:38 |
De ervaring van jordy:
Scherpe prijzen, prima service. Helemaal top! Wat ik wel nog mis zijn onbeperkte bundels, zoals onbeperkt internetten of onbeperkt bellen. Veel andere providers bieden dat wel en vooral onbeperkt internetten had ik wel fijn gevonden. Maar 2500MB is meestal ook wel genoeg gelukkig!
Geplaatst op 7 January 2014 om 16:51:56 |
De ervaring van Steven:
Zo'n 6 jaar heb ik bij T-Mobile gezeten en een paar weken terug kon ik overstappen. De dekking van T-Mobile heb ik altijd als positief ervaren maar de prijzen die ze nu hanteren zijn in mijn ogen te hoog. Daarom heb ik gekeken naar Tele2 en besloten over te stappen. Dat ging allemaal vlekkenloos en nu heb ik de dekking van T-Mobile in combinatie met de scherpe prijzen van Tele2. Helemaal perfect! Klantenservice is ook prima.
Geplaatst op 25 November 2013 om 16:40:48 |
De ervaring van Michel:
Even een reactie op Margot: De klantenservice kost je een paar cent (7,5 cent per gesprek geloof ik). Niet gratis maar ook weer niet heel duur. Daarnaast wordt je gewoon goed geholpen bij problemen. Anyways, ik ben nu alweer een paar maanden klant bij Tele2 en ben er gewoon tevreden over. Het bereik is goed genoeg (alleen in sommige gebouwen slecht bereik, of als ik in de bossen sta) en je betaalt niet teveel voor je abonnement. Een tevreden klant hier :) Ik weet wel dat als ze niet duurder worden ik nog wel een paar jaar klant blijf!
Geplaatst op 20 June 2013 om 17:02:03 |
De ervaring van Margot:
Aller eerst is de klantenservice van de tele2 niet gratis te bereiken, zelfs niet als klant, en ben je al gouw een 15 tot 20 euro kwijt aan het bellen naar de klantenservice. Daarnaast beloven ze veel maar doen ze helemaal niets. Ook het opzeggen van het abonnement is een moeilijk punt. Al bel je ruim een maand van te voren om op te zeggen blijkt later dat het helemaal niet is opgezegd en zit je er helaas nog langer aan vast. Let ook goed op dat in de algemene voorwaarden van Tele2 staat dat zij niet verantwoordelijk zijn voor storingen die veroorzaakt worden door derden, en dat zij nergens voor aansprakelijk gesteld kunnen worden wegens deze regel. Dat is wel heel makkelijk om te zeggen omdat ze alle "zending" inkopen bij onderandere t-mobile. Hiermee stellen ze dus dat ze nooit verantwoording hoeven te nemen over storingen, en daar boven op ontkennen ze dat er zowiso een storing is. Nog een grove fout die ze maken is dat ze jou als klant van Tele2 gerust naar de winkel van T-mobile sturen met je probleem, waar ze je niet mogen helpen omdat je immers geen t-mobile maar Tele2 klant bent. En tot over maat van ramp zitten er medewerkers bij de niet-klantenservice die het lef hebben om gewoon de telefoon er op te gooien omdat ze jou probleem niet willen oplossen. Mijn mening is dus ga NOOIT een overeeenkomst aan met Tele2.
Geplaatst op 25 November 2012 om 16:26:04 |
De ervaring van Robin:
Prima provider en nog nooit problemen mee gehad in de 4 jaar dat ik klant ben. Ik heb mobiele telefonie van ze naast vaste telefonie/televisie/internet en wil er eigenlijk niet meer weg. Daarnaast zijn de mobiele abonnementen relatief goedkoop vergeleken met andere providers en betaal je niet veel bij voor telefoons. Het T-Mobile netwerk waar Tele 2 op zit heeft hier in Zeeland over een goede dekking! Geen klachten dus :)
Geplaatst op 15 November 2012 om 17:05:05 |
De ervaring van daniel:
vind het onzin dat je voor de klantenservice moet betalen.bij vodaphone hoef dat niet. en je beltegoed is maar 1 maand geledig vind ik een kwalijke zaak,datgeen waarvoor je betaald vervalt als je t niet opmaakr kan echt niet he!!!en soms is t twee maanden geldig lees ik,t gaat nergens over,je BETAALD voor je beltegoed,en dan is t maar even geldig.ongelooflijk!!!
Geplaatst op 21 March 2011 om 21:25:51 |
De ervaring van E.Hermans:
Ook wij zijn al jaren klant van tele2, en onze ervaring met is zeer goed. Zo wel met vaste telefonie als mobiele. Zal zeker weer verlengen!!!!
Geplaatst op 17 February 2011 om 12:58:04 |
De ervaring van j.hooft:
We zijn al jaren klant bij tele 2 en ik kan niet anders zeggen dan "prima"
Geplaatst op 15 February 2010 om 15:36:42 |
De ervaring van j.hooft:
We zijn al jaren klant bij tele 2 en ik kan niet anders zeggen dan "prima"
Geplaatst op 15 February 2010 om 15:35:05 |
De aangesloten winkels op GSMacties.nl garanderen de beste prijs voor aanbiedingen van telefoons met een abonnement. Bekijk de voorwaarden bij de betreffende winkel.
Laatste update: 4 uur geleden
GSMacties.nl doet haar uiterste best om alle gegevens correct en up-to-date te houden. Desondanks zijn wij niet aansprakelijk voor de getoonde gegevens. Zie disclaimer. Voor een optimale ervaring en een goede werking van de website maken wij gebruik van cookies.
YM Telecom B.V.© 2007 - 2024
Waarom wordt deze melding getoond?
Bestel je een telefoon met abonnement, dan bestaan je maandlasten uit twee delen: de toestelbundel en het abonnement.
Als het totaalbedrag van de toestelbundel (contractduur x toestelbundel) hoger is dan 250 euro, dan is er sprake van een telefoonkrediet.
De provider zal in dat geval beoordelen of je de maandlasten kunt dragen en het krediet wordt geregistreerd bij het BKR.
Wil je geen BKR-registratie, kies dan in de filters voor 'Geen BKR'.
We zorgen er dan voor dat het telefoonkrediet onder de 250 euro blijft.
In kosten scheelt dit niets of vrijwel niets: de eenmalige bijbetaling kan wat hoger zijn, maar de maandlasten zijn dan juist lager.
Meer over het telefoonkrediet