Bekijk de 10 beste aanbiedingen van GSMweb, lees ervaringen van anderen en bekijk de contactgegevens van GSMweb. Voor de meest actuele informatie over zaken als garantie, verzend- en betaalmogelijkheden en specifieke vragen kun je het beste doorklikken naar de website.
|
Is GSMweb betrouwbaar? Zijn er veel klachten over GSMweb? Lees in de reviews hieronder de ervaringen met GSMweb, geschreven door bezoekers van GSMacties.nl. De winkel kan op een aantal eigenschappen met punten worden beoordeeld.
Heb je iets besteld of ga je iets bestellen bij GSMweb? Deel dan op deze plek jouw ervaring en help elkaar een goede keuze te maken! Plaats jouw ervaring onderaan deze pagina!
Gemiddelde beoordeling | |
Bestelprocedure | |
Klantenservice | |
Assortiment | |
Prijzen | |
Website | |
Gemiddeld |
De ervaring van ben abdellah:
Zeer slechte bedrijf, gefocust op verkoop en daarna willen ze niets meer van je problemen weten. GSMWEB heeft service alleen op papier staan,je kunt nergens je krijgt kwijt. Mensen die de verantwoordlijkheid hebben en beslissingen moeten nemen zijn niet te bereiken, ze staan achter de schermen of ze bestaan niet. Conclusie: Goedkoop is duurkoop.
Geplaatst op 24 June 2016 om 12:08:57 |
De ervaring van Ruud:
Eergisteren heb ik bij gsmweb mijn Tele2 abonnement verlengt in combinatie met de Galaxy S7 en vandaag kreeg ik hem al netjes binnen. De S7 is vanaf vandaag officieel leverbaar, dus grote klasse dat hij ook direct bij mij binnen is. Het is trouwens echt makkelijk dat je geen contract hoeft te printen en scannen. Ik kreeg na de bestelling per sms een link toegestuurd waarmee ik het verlengen kon bevestigen. Kan niet makkelijker. Ik kan geen minpunten noemen..
Geplaatst op 11 March 2016 om 16:18:38 |
De ervaring van BEA:
Wilde gewoon contract verlenging hoe maken dit zijn 2 weken moeten wachten op telefoon. Pas nadat ik mail had gestuurd en vertelde dat ik afzag van bestelling kon het opeens wel snel
Geplaatst op 20 February 2016 om 20:02:41 |
De ervaring van Petra:
Mijn ervaring met gsmweb is goed en er zullen misschien ook mensen zijn bij wie het niet goed is gegaan maar dat heb je ooit met een grote winkel en veel klanten. Mooie woorden mogen ook gezegd worden over een winkel en daarom bij deze.... ook voor mij de volgende keer weer gsmweb.
Geplaatst op 9 February 2016 om 15:43:36 |
De ervaring van Robbie:
Hallo, eindelijk was het zo ver, ik mocht verlengen. Dus ga je speuren op internet waar je de goedkoopste combinatie kan scoren, na een tijdje zoeken kwam ik uit bij gsm web. Telefoon besteld met abonnement. Tot mijn grote schrik zag ik hoeveel ellende mensen ZOUDEN KUNNEN HEBBEN GEHAD bij gsm web. Beetje in de stress. Maar allemaal voor niks! Zondag nacht besteld, dinsdag werd de telefoon verstuurd en woensdag had ik hem al binnen. Dus niks aan het handje! VOLGENDE KEER GEWOON WEER GSMWEB.NL
Geplaatst op 27 January 2016 om 13:04:50 |
De ervaring van Nico:
Zeer slechte bedriegelijke webwinkel...KIJK UIT !!! LEES DIT GOED EN WEES GEWAARSCHUWD !! Gsmweb.nl 28 December 2015 verleng ik mijn contract en kies de Galaxy s6 edge plus in het goud (Gold). Je krijgt dan een Sms, waarin je word verwezen naar een site om de aanvraag te bevestigen. 5 Januari 2016 zie ik in de App van mijn provider dat mijn contract is verlengd, maar ik heb op dat moment nog geen telefoon ontvangen of een dergelijk mailtje daarvan. Dus ik bel met Gsmweb, en daar kreeg ik te horen dat het toestel niet leverbaar is i.v.m geen voorraad, en dat de levering misschien wel weken kon gaan duren ! Dus ik zeg, nou dan wil de overeenkomst NU ontbinden, want ik verleng juist mijn contract omdat ik een Telefoon nodig heb. Nee, meneer u kunt niet annuleren zegt de dame aan de telefoon, dit staat in onze voorwaarden, dus ik zeg : Die ga ik dan eens even bekijken en hang op. En tot mijn verbazing zie ik staan : 6. Ontbinding van de Overeenkomst 6.1 Voor zover niet anders aangegeven heeft Opdrachtgever die met GSMWEB een koop op afstand heeft gesloten in de zin van artikel 7:46a sub b BW, het recht de overeenkomst te ontbinden binnen veertien kalenderdagen na ontvangst. Indien opdrachtgever een abonnement voor mobiele telefonie afsluit en daarbij aangeeft dat het abonnement per direct dient in te gaan, geldt dit recht ook. Dus ik bel terug en geef dit aan, dat ik uiteraard wel degelijk de overeenkomst kan annuleren, want het staat duidelijk in hun voorwaarden. Nee zegt de dame, u heeft zeker onze FAQ nog niet ontdekt...waarop ik zeg WATTE.....kijkt u maar eens onder 4.16A zegt ze toen. Vraag 4.16 A Ik heb mijn bestelling met een abonnement ontvangen. Alles werkt. Ik wil echter afzien van de aankoop en mijn abonnement annuleren. Kan dit? Na goedkeuring van de provider is annulering niet meer mogelijk. Als blijkt dat u een ander aanvraag had willen indienen, kunt u contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat mogelijk is. In het geval van problemen met de dekking kan een annulering aangevraagd worden bij de provider. Het betreffende netwerk beoordeelt of in uw buurt voldoende dekking is en beslist of het contract geannuleerd kan worden. GSMWEB.NL is geen partij bij het contract tussen u en het netwerk en kan de beslissing van het netwerk niet beïnvloeden. Dus ik ging hier tegen in en zeg, luister...als ik op 28 december 2015 een aanvraag doe en een Galaxy s6 edge plus in het goud (Gold) uitkies, en jullie zien op dat moment dat deze niet op voorraad is, dan dienen jullie mij daarvan toch op de hoogte te stellen ? En dan te vragen, wilt u een ander toestel of een andere kleur of zoiets dergelijks, zodat ik dan kan beslissen of ik de aanvraag wil doorzetten ? Nee, dat doen wij niet ! Maar nu komt het : Ik bel mijn provider en vraag hun raad en vraag of zij dit niet kunnen annuleren, maar het antwoord bleek helaas, nee ! Toen zegt mijn provider , ik zie dat uw contract is verlengd bij ons door Gsmweb mét een IMEI nummer van een s6 edge plus ZILVER....HUH, ik zeg nee, hoor, ik heb een "Gold" besteld en nog niets eens ontvangen. Dus ik voor de 7e keer weer bellen met Gsmweb en vertel dit, nou toen kreeg ik meerdere smoezen, te weten : Nee meneer, als wij in december uw aanvraag niet direct hadden doorgestuurd naar uw provider en dit pas in Januari hadden gedaan had dit voor u nadeliger geweest I.v.m. prijsstijgingen.....en inderdaad, het is niet echt netjes van ons, dat wij een ander Imei nummer gebruikt hebben, maar we konden even niet anders. Ik zeg tegen die dame, dit is fraude toch ?.......jullie stampen mijn aanvraag erdoor heen naar mijn provider met een vals Imei nummer van een zilveren s6 i.p.v een "gold".........terwijl jullie wisten dat de "Gold" niet op voorraad was ? Ja helaas meneer, u kunt hier niets tegen doen en nu moet u afwachten totdat wij uw toestel weer binnen krijgen ! Maar goed, helaas te laat ben ik reviews gaan bekijken met Google en blijken er vele mensen te zijn met (bijna) hetzelfde probleem, leveringsproblemen ! KIJK dus goed uit en bestel helemaal niets bij GSMWEB.NL, want ze komen de afspraken NIET na en je hebt helemaal niets in te brengen ! Op hun site staat b.v dat je gekozen toestel in voorraad is, terwijl dit niet het geval is. Het gaat hun dus alleen maar om het verlengen en/of afsluiten van een contract !! En de klant stelt bij hun niets voor ! Want als je vraagt naar een leidinggevende, dan is die telefonisch in gesprek, en/of een ander zegt doodleuk, we hebben geen leidinggevende. Ze reageren niet of nauwelijks op email en de mensen achter de telefoon zijn zo goed geïnstrueerd en weten exact wat ze zeggen moeten ! Het enige wat je zou kunnen doen, is een rechtszaak aanspannen omdat je in je gelijk staat, ook volgens de consumentenbond (die ik heb gebeld), zij hebben die site nagekeken en zeggen u heeft zeker wel het recht om te annuleren ! Maar ja, ik heb er geen zin in om maanden te procederen helaas ! Maffiapraktijken zijn het ! Gewoon niets bestellen daar, er zijn genoeg andere site ! Kijk anders maar even op google.nl, en zoek op review gsmweb.nl....en aanschouw hoeveel mensen deze klachten hebben. OP het moment van plaatsing van deze review, heb ik nog steeds geen toestel en krijg deze voorlopig ook niet omdat ze niet weten wanneer deze geleverd word ! OPPASSEN DUS EN NIETS BESTELLEN DAAR DUS !!!
Geplaatst op 12 January 2016 om 19:00:45 |
De ervaring van arjan:
zeer slechte ervaring mooie woorden maar niks van na komen en klanten service al net zo het gevoel van zo we hebben je binnen nu kun je ...... zelf nog nooit meegemaakt al heel vaak wat besteld maar altijd netjes behandeld tot nu toe maar zie ook heel veel slechte dingen over gsmweb toen ik verder ging kijken jammer genoeg niet naar gekeken met afsluiten echt een afrader dan beter iets meer betalen .
Geplaatst op 21 November 2015 om 01:13:15 |
De ervaring van Cakirlar:
Op 3 oktober een iphone 6s besteld met een verlenging bij tmobile Inmiddels zijn we 1maand verder en nog steeds niks binnen na zoveel beloftes van verschillende medewerkers macchiato gaf ook nog zijn persoonlijke garantie maar dat hielp ook niet
Geplaatst op 3 November 2015 om 11:59:03 |
De ervaring van Jacques van D.:
Ik heb weer een T-Mobile verlenging besteld met een samsung en gsmweb was weer de goedkoopste, zelfs goedkoper dan bij t-mobile zelf. Klantenservice heb ik nog niet nodig gehad want heb nergens problemen mee gehad. Voor mij vaste prik.
Geplaatst op 30 September 2015 om 10:51:37 |
De ervaring van jeffrey:
Heb al jaren abonnement via GSMweb eb eerlijk gezegt nooit wat aan de hand geweest maar sinds er voor 2 maanden geleden een defect optrad .Heb of had een iphone 5s van 1,5 jaar en telefoon begon mankementen te vertonen waarna ik contact opnam met GSMWeb en had toen 13 wachtende voor mij en moest zeker 3 kwartier aan de lijk blijven voordat ik er iemand aan kreeg .Legde defect voor aan desbetreffende en werd op zich vriendelijk geholpen .(kon reparatiebon via hun site uitdraaien en samen met copy aankoopbon aangetekent aan hun versturen zonder accessoires maar wel met doosje)Tot zo ver nog geen problemen! Na een kleine 8 euro lichter te zijn (aangetekend versturen) en 45 minuten aan de telefoon te hebben gehangen was de defecte telefoon opgestuurd naar GSMweb.Er stond in de algemene voorwaarden dat je de telefoon 2 tot uiterlijk 4 weken kwijt kon zijn .Acceptabel vond ik want aan een defecte telefoon heb je ook niets. Vervolgens kreeg ik na 2,5 week de telefoon retour gestuurd in een bubbeltjes enveloppe en dus zonder mijn eigen doosje, maarja als de telefoon het weer doet neem ik dat maar op de koop toe.Eenmaal mijn telefoon geprobeerd te hebben bleek dat de telefoon niet gerepareerd was en daar bij komend hij laade ook niet meer op ! weer met gsmweb gebeld en dit keer een 35 minuten in de wact gestaan en kreeg te horen dat ik hem wederom weer moest opsturen en dat alles goed zou komen.Weer 4 weken verder en wederom 8 euro lichter nog geen telefoon en ik maar eens bellen want ik zat onderhand al ruim 6 weken zonder telefoon en dat is best lastig . Weer na 35 minuten wachten kreeg ik te horen dat ik nog maar eventjes geduld moest hebben en dus een week later wederom gebeld en weer 9 wachtende klanten verder en ruim een 25 minuten gewacht kreeg ik wederom te horen dat ik nog maar geduld moest hebben we zijn ondertussen weer 1,5 week verder en ben nu in totaal de telefoon bijna 8 weken kwijt en nog steeds geen iphone !!!!!!! Volgens mij stuurd GSMweb de telefoon per slak naar China en word die na gekeken door kinderen en gaat ie per mol retour .Goede service GSMweb!!!!!!!!!!
Geplaatst op 3 July 2015 om 18:23:48 |
De ervaring van Lydia M.:
Al een paar keer een telefoon gekocht bij gsmweb met een abonnement (vorige week laatste keer). Ze waren elke keer de goedkoopste en 1x duurde wat langer (1 week extra) voor ik de telefoon kreeg. Maar dat was toen de nieuwe iphone dus ik dacht al dat ik misschien wat moest wachten. Ben dus zeker tevreden met gsmweb.
Geplaatst op 30 June 2015 om 10:56:13 |
De ervaring van S. Stoyanov:
I have placed an order, week ago and have send all the documents on the same day. After more that a week, my old telephone was switched off and I have to wait for 30 min on the line GSMWEB customer line (!!!) to learn that the telephone I have ordered is out of stock and will be send next sometime week! Obviously it causes inconveniences and given that I have not been informed and need to stay on the line to learn about it is even more frustrating. What I have got was "sorry", but only thing we can do for you is to send you the SIM card and you need to wait for the telephone! No options to compensate for inconveniences and poor service was given nor an option to talk to someone who do anything to solve the problem. This is the worst customer service I have seen
Geplaatst op 25 June 2015 om 13:44:50 |
De ervaring van Ezau:
Ik geloof dat ik al 4 keer mijn zakelijke en prive contracten heb verlengd via GSMweb.nl en dat is altijd goed verlopen. Gsmweb neemt tijdig contact met mij op wanneer een verlenging in zicht is en helpt mij de keuze voor een nieuw contract of verlenging. Vorige week nog gebeld naar aanleiding van een valuepack waarvan ik in de veronderstelling was dat ik daar recht op had. Bleek dit alleen te gelden voor particuliere verlengingen. Begin van deze week ontving ik per post een valuepack, zonder aankondiging. Dat noem ik nog eens meer voor de klant doen dat verwacht mocht worden. Proficiat! GSMweb.nl
Geplaatst op 23 May 2015 om 11:36:09 |
De ervaring van Koos:
Heb een bestelling gedaan, maar na 14 dagen nog niks gehoord. Het zou binnen 1-3 werkdagen geregeld zijn. Niet dus. Klantenservice is zeer slecht bereikbaar. Lange wachttijd ( 30 minuten )Heb de bestelling maar geannuleerd.
Geplaatst op 11 May 2015 om 12:37:02 |
De ervaring van F. Versteeg:
Ik heb meerdere abonnementen bij GSMWeb afgesloten en in het verleden is dit naar tevredenheid afgehandeld. Echter enkele maanden geleden heeft GSMWeb mij verkeerd geïnformeerd over een van mijn abonnementen. Ik heb meerdere e-mails en brieven ontvangen dat ik per eind december 2014 dit contract kon verlengen. Achteraf blijkt dat deze datum met 3 maanden te vroeg in hun administratie stond en de zwarte Piet werd aanvankelijk naar Tele-2 geschoven omdat deze hun verkeerd geïnformeerd zou hebben. Ik heb contact opgenomen met Tele-2 en volgens hun klopte dit verhaal van GSMWeb helemaal niet. Tele-2 vond de situatie erg vervelend en van de 3 maanden dat ik nu een dubbel contract heb lopen met een andere provider gaat Tele-2 mij 1 maand crediteren. Chapeau voor Tele-2! Verder gaf de Tele-2 medewerker mij aan dat GSMWeb met de dealerdesk contact kon opnemen om het probleem te bespreken en eventueel een regeling te treffen voor de overige 2 maanden. Toen ik contact opnam met GSMWeb wilde men mij hier niet verder helpen en legde nu de verantwoordelijkheid helemaal bij als klant neer! Ook wilde men zich niet in verbinding stellen met Tele-2 voor een regeling voor de overige twee maanden. Mijn voorstel om anders de pijn te delen en dat GSMWeb ook 1 maand zou nemen en ikzelf 1 maand werd meteen van de hand gewezen. Een klacht heeft niet mogen baten. GSMWeb heeft voor U als klant dus geen enkele meerwaarde en ik adviseer om beter rechtstreeks contracten af te sluiten met providers. Het ging hier om een relatief goedkoop abonnement en zelfs de tegemoetkoming van € 13 die ik vroeg was al teveel voor hun. Men neemt dus geen verantwoordelijkheid voor hun fouten. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 in dit geval! Groet, Frank
Geplaatst op 10 January 2015 om 11:41:52 |
De ervaring van !!!!!!!:
klote mensen sluit je een contract of met tab krijg je hem niet zeggen ze dat de actie tot de 31ste is terwijl er zwart op wit bewijs is via mail voor 2 januari en nu zit je aan een contract vast waar je gewoon veel voor betaald en tab die krijg je niet 3 keer naar klantensurvice gebeld kunnen niks doen waarom zitten ze erdan nooit geen abbonemt meer afsluiten bij gsmweb komen hun contract niet na
Geplaatst op 6 January 2015 om 17:55:25 |
De ervaring van Thijs:
Gevaarlijk bedrijf. Zichttermijn gaat volgens GSMWEB in als contract door hen is ontvangen. Het zichttermijn gaat niet in zoals in de wet geschreven staat in zodra product en dienst geleverd is. Klantenservice is ook de klachtenservice, via mail of telefoon. Heb zel allemaal 10x gesproken.
Geplaatst op 18 October 2014 om 14:38:23 |
De ervaring van dvisser:
Ik had een aanvraag gedaan bij gsmweb voor een sim only abonnement. Op 8 september ontving ik van hun een contract dat ik moest invullen. Op het contract stond echter een einddatum van 5 september. Dat vond ik een beetje vreemd dus ik heb toen hun website gecontroleerd, daar stond deze aanbieding echter nog gewoon op. Voor de zekerheid heb ik ook nog gemailt met de vraag of de actie nog geldig was, en kreeg toen het antwoord dat het geldig was tot het eind van de maand. Ik heb toen direct het ondertekende contract verzonden. Volgens hun bevestiging hebben ze het de dag erna ontvangen. Vervolgens gebeurde er lange tijd niets. Ik zou een reactie krijgen binnen 1 tot 3 dagen, maar uiteindelijk ontvang ik pas 8 dagen erna een email dat de actie niet meer geldig zou zijn. Beetje vreemd, omdat ze eerst hadden gemailt dat de actie tot het eind van de maand geldig was. In de email tevens een voor mij niet acceptabel voorstel wat E 125 duurder was. Ik heb de afgelopen dagen geprobeerd een oplossing te vinden met gsmweb maar ondanks een volgens mij heel redelijk voorstel van mijn kant weigert men ook maar enige verantwoordelijkheid te nemen. Men komt met smoesjes die volgens het consumentenrecht absoluut niet relevant zijn. Wat mij tevens opvalt is de absoluut weigerachtige en arrogante houding om mij ook maar iets tegemoet te komen. Het is niet mijn eerste negatieve ervaring met gsmweb. Enige jaren geleden had ik ook een poging gedaan om daar een abonnement af te sluiten. Ook toen lukte het niet. Tenminste, ik kreeg van hun toen een email dat mijn contractsaanvraag door de provider was geweigerd. Ik heb toen ergens anders een contract afgesloten. Vervolgens bleek dat mijn aanvraag toch niet geweigerd was en zat ik met 2 abonnementen. Het heeft mij toen maanden gekost om dat recht te trekken. Ik heb gsmweb toen het voordeel van de twijffel gegegen. Maar heb nu toch sterk de indruk dat ik te maken heb met een stel cowboys die zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel zomaar iets doen. Voor diegenen die toch overwegen zaken te doen met dit bedrijf is het goed te weten dat gsmweb nergens bij is aangesloten. Geen Thuiswinkel waarborg, geen klachtenregeling, helemaal niets. Als er iets fout gaat dan heb je te maken met mensen die weigeren ook maar enige verantwoordelijkheid te nemen voor hun fouten en met smoesjes proberen overal onderuit te komen. Het ontbreken van een klachtenregeling is tevens er vreemd voor een bedrijf dat zegt sinds 1998 te bestaan. Het zal wel zijn redenen hebben.
Geplaatst op 18 September 2014 om 10:41:21 |
De ervaring van R. Paters:
Alles is goed gegaan bij Gsmweb. Inderdaad een wat drukke website, maar verder wel prima. Ik had wel 1 vraag voor de klantenservice die ze niet direct konden beantwoorden, maar een paar dagen later kreeg ik wel antwoord. Prima dus bij Gsmweb. Ik had een telefoon met abonnement besteld.
Geplaatst op 4 April 2013 om 12:00:12 |
De ervaring van Lara:
Drukke website, maar mooie aanbiedingen! Echter zodra er iets mis gaat (bijv. toestel blijkt niet meer leverbaar), geeft GSMweb niet meer thuis. Je kan mailen en bellen wat je wilt, maar er wordt NIETS opgelost. Letterlijke antwoord na al 3 maanden wachten is:"ja, heel vervelend, nee, we kunnen niets doen, alleen maar wachten". Daar komt bij dat de helpdeskmedewerkers (die mails ondertekenen met een enkele voornaam..?) de meest creatieve smoezen verzinnen waarom GSMweb er niets aan kan doen dat ze nog niet geleverd hebben. Maar er komt geen oplossing... Na 3 maanden wachten, heb ik het opgegeven. Ik heb om de 4 weken een mail gestuurd naar GSMweb wat de stand van zaken is, want zijzelf laten niets horen over de voortgang en ik heb 3 keer de helpdesk gebeld (lange wachttijd!). Uiteindelijk besloten om mijn abonnement om laten zetten in een sim only om het toestel ergens anders te kopen...
Geplaatst op 12 March 2013 om 15:24:18 |
De ervaring van Ron:
Goede winkel. Heb pas een nieuwe telefoon met abonnement besteld bij gsmweb en alles is gewoon goed gegaan. De website van gsmweb is misschien wat onrustig, maar werkt wel gewoon goed. Geen klachten dus!
Geplaatst op 8 November 2012 om 10:57:01 |
De aangesloten winkels op GSMacties.nl garanderen de beste prijs voor aanbiedingen van telefoons met een abonnement. Bekijk de voorwaarden bij de betreffende winkel.
Laatste update: 4 uur geleden
GSMacties.nl doet haar uiterste best om alle gegevens correct en up-to-date te houden. Desondanks zijn wij niet aansprakelijk voor de getoonde gegevens. Zie disclaimer. Voor een optimale ervaring en een goede werking van de website maken wij gebruik van cookies.
YM Telecom B.V.© 2007 - 2024
Waarom wordt deze melding getoond?
Bestel je een telefoon met abonnement, dan bestaan je maandlasten uit twee delen: de toestelbundel en het abonnement.
Als het totaalbedrag van de toestelbundel (contractduur x toestelbundel) hoger is dan 250 euro, dan is er sprake van een telefoonkrediet.
De provider zal in dat geval beoordelen of je de maandlasten kunt dragen en het krediet wordt geregistreerd bij het BKR.
Wil je geen BKR-registratie, kies dan in de filters voor 'Geen BKR'.
We zorgen er dan voor dat het telefoonkrediet onder de 250 euro blijft.
In kosten scheelt dit niets of vrijwel niets: de eenmalige bijbetaling kan wat hoger zijn, maar de maandlasten zijn dan juist lager.
Meer over het telefoonkrediet