Bekijk de 10 beste aanbiedingen van Simpel.nl, lees ervaringen van anderen en bekijk de contactgegevens van Simpel.nl. Voor de meest actuele informatie over zaken als garantie, verzend- en betaalmogelijkheden en specifieke vragen kun je het beste doorklikken naar de website.
|
Is Simpel betrouwbaar? Zijn er veel klachten over Simpel? Lees in de reviews hieronder de ervaringen met Simpel.nl, geschreven door bezoekers van GSMacties.nl. De winkel kan op een aantal eigenschappen met punten worden beoordeeld.
Heb je iets besteld of ga je iets bestellen bij Simpel? Deel dan op deze plek jouw ervaring en help elkaar een goede keuze te maken! Plaats jouw ervaring onderaan deze pagina!
Gemiddelde beoordeling | |
Bestelprocedure | |
Klantenservice | |
Assortiment | |
Prijzen | |
Website | |
Gemiddeld |
De ervaring van JJ K:
Ik heb maar liefst 3 abonnementen aangevraagd waarvan een met nummerbehoud van een prepaid kaart van T-Mobile, simpel is onderdeel van T-Mobile, dus simpel toch! De twee nieuwe nummers ging redelijk goed, wel later als beloofd, maar ja. Het porteren van het te behouden nummer is nu al 3 keer niet gelukt, volgens simpel….. Nu weken verder en je komt hier pas achter nadat je zelf een half uur in de wacht hebt gestaan en omdat ze simpel je niet op de hoogte houden. Om dan vervolgen de service afdeling te krijgen die nog van toeteren of blazen weten en alleen maar standaard en simpel afpoeier gezeik hebben. Uiteindelijk werd mij geadviseerd zelf T-Mobile maar te bellen…..hun eigen moeder….om te vragen waar het probleem zit…stom verbaast dat de service afdeling mij aan het werk zet en dat ik perslot van rekening voor deze service extra moest betalen en dit hebben ze al weken geleden geïncasseerd alsook het abonnementsgeld !!! Dus geld afschrijven is voor hun kennelijk wel heel simpel. Alsnog T-Mobile gebeld, keurige behulpzame dame, die mij kon vertellen dat simpel tot 3 x toe een simpele te verklaren fout heeft gemaakt bij de aanvraag van de portatie. 1e fout onvolledig simkaart nummer doorgegeven 2e fout te korte wensdatum ingediend 2 dagen i.p.v. de vereiste 5 werkdagen + za en zo = 7 3e fout te korte wensdatum ingediend 3 dagen i.p.v. de vereiste 5 werkdagen + za en zo = 7 Zo vertelde T- mobile, de moeder, mij simpelweg wat ik tegen de simpele dochter moest zeggen. Zo gezegd zo gedaan, weer 40 minuten in de wachtrij, om vervolgens het hele verhaal weer opnieuw te doen, maar nu aan iemand die contactueel gestoord of heel simpel is of zo iets, ze zou het onderzoeken? terwijl ik nog geeneens had uitgelegd wat ze fout hadden gedaan! Op mij vraag of ze nu had begrepen wat al 3x fout was gegaan, zij ze telken dat zal ik laten uitzoeken…..door wie dan? Op mijn simpele vraag of ik iemand kon spreken van de afdeling support…..kreeg ik simpelweg het adres….niet het e-mail adres… maar een postbus adres, hoe simpel kan je het maken….nu lichtelijk geïrriteerd breekt opeen een ander in op het gesprek kennelijk de chef van de trainee of zo …. deze was simpelweg nog veel koppiger en wilde niet aanhoren wat T-Mobile mij had verteld, wat zij fout hadden gedaan, en dat de oplossing simpel was en dit ook nog eens terwijl zij mij zelf hadden gevraagd T-Mobile te bellen ? Uiteindelijk krijgen ze je zo op een simpele manier je bloed aan het koken en heb ik voordat ik dingen zou gaan zeggen netjes….maar toch abrupt…. de verbinding verbroken zonder afscheid te nemen! Mijn conclusie: een abonnement afsluiten is bij simpel heel simpel de mensen die daar werken zijn simpel geld afschrijven is voor simpel simpel de service van simpel is verre van simpel de fout van simpel achterhalen was vrij simpel de oplossing van hun fout lijkt hun verre van simpel klacht mag je simpel op de bus doen das pas simpel als je zo op deze wijze met een wederpartij moet communiceren wordt je op den duur zelf simpel en schrijf je simpelweg deze recensie, simpel toch! Ik raad ze niet af …..maar zeker ook niet aan. Met dit soort prakrijken komen ze vanzelf simpel een keer mee op de TV Niet als een simpele reclame maar met de simpele de waarheid Een paar simpel suggestie voor het aanpassen van de slogan: Nederland baalt van simpel Simpel….. Je wordt er simpel van! Simpel….. de goedkoopste maar niet de beste Simpel……
Geplaatst op 6 July 2011 om 15:08:14 |
De ervaring van wies:
als je een abonnement bij simpel neemt is het belangrijk om goed te weten hoe veel je belt. de kosten voor over je beltegoed zitten lopen snel op. er wordt daarom aangeboden een sms te sturen wanneer je 90% van je beltegoed hebt bereikt. die krijg je niet, gaat ook NOOIT gebeuren. iedereen in mijn omgeving die simpel heeft, heeft deze nog nooit gehad. zit je meer dan 25 euro over je tegoed heen, krijg je een sms dat je een voorschot moet betalen (heel vreemd, ik moest 50 euro betalen, terwijl mijn reguliere kosten + extra kosten samen nog niet eens 50 euro waren). doe je dit niet binnen 3 dagen, wordt ZONDER WAARSCHUWING je simkaart geblokkeerd. ik werd verzocht de klantenservice te bellen (want dat gaat zo lekker als je sim geblokkeerd is) vind het complete onzin, zeker als ze niet van tevoren waarschuwen! daarbij kun je niet bellen in het buitenland. is ook niet al te handig. ik betaal eerlijk gezegd liever iets meer dan dat ik al dit gezeik heb met geblokkeerde simkaarten. wat een drama om niks. zo simpel zijn ze niet bij simpel.
Geplaatst op 26 May 2011 om 20:21:04 |
De ervaring van Rina Jongsma:
Heb net een spookfactuur gehad van €4,75, terwijl ik maar de helft ongeveer van mijn belminuten heb gebruikt. Heb gelijk opgebeld naar hun klantenservice. Ze zeggen dat het toch moet kloppen, terwijl ik toch duidelijk kan zien op de site dat ik ver onder de belminuten zit. Maar die gegevens die ik zie bij Lopende Kosten hoeven helemaal niet juist te zijn, wordt mij gezegd... Wat is dit voor onzinnig gebazel? Op die manier kunnen ze je wel alles blijven zeggen. Er klopt dus helemaal niets van, en er lijkt ook niets aan te doen te zijn, want ga maar eens verhaal halen voor die 5 euro! Dan kom je toch weer duurder uit vanwege al de tijd en energie die je eraan moet besteden. Op zo'n manier ben ik erg blij als ik van hun abonnement verlost ben!
Geplaatst op 5 April 2011 om 10:36:34 |
De ervaring van Willem Moorman:
Ik word simpel van Simpel. Ik heb sinds half 2009 sim-only voor 7,50 euro per maand/300 bel minuten..Behalve dat ze de minuten wel erg ruim in rekening brengen ging het tot afgelopen week goed.Tot dat ik een 088 nummer moest bellen van de woningbouw vereniging.Zonder dat ik een melding kreeg dat deze gesprekken buiten mijn bundel vielen werd ik op eens afgesloten.Op Mijn Simpel ( persoonlijke web-page)zag ik dat er 50 cent/minuut werd berekend en dat ik boven mijn bel-plafond van 15 euro was gekomen.Ik heb een jaar vooruit betaald en bel gemiddeld maar 150 minuten/maand en heb nog heel veel minuten over.Ik ben een hele dag bezig geweest om iemand te bereiken van hun,,klantenservice\'\'maar dat lukt niet.Een mailtje sturen is ook onmogelijk. Ik kreeg vandaag een sms dat het innen van mijn factuur mislukt was ( ik heb direct de rekening gestorneerd om verder diefstal te voorkomen.)en dat ik binnen 5 dagen 18 euro moest betalen anders word ik afgesloten. (!!)Ben 90 euro lichter zit zonder telefoon en krijg nog dreigementen ook.Kut bedrijf, zakkenvullers en oplichters. Ze maken reclame voor <<goedkoop bellen>> TRAP ER NIET IN !!!!!!!!
Geplaatst op 15 February 2011 om 21:56:15 |
De ervaring van S. Uttle:
Waardeloze provider. Volgens mij bestaat het personeel uit hersenloze digibeten en het management uit gewetenloze zakkenvullers. Ik spijt dat ik ooit bij hen ben aangesloten. Iedere medewerker van Simpel moet toch jankend onder de kerstboom zitten wetend wat ze de maatschappij en haar klanten aandoet. Wanneer komt de OPTA in beweging, ze moeten eise dat alle klanten per direct mogen en al hun betaalde kosten als schadevergoeding terugkrijgen!!!!!!!
Geplaatst op 26 December 2010 om 16:24:04 |
De ervaring van M van Rijn:
Simpel is totaal incompetent en reageren NOOIT op emails en LOSSEN NOOIT iets op. Vlucht naar een ander nu het nog kan!
Geplaatst op 26 December 2010 om 16:13:14 |
De ervaring van Alex G.:
Nog nooit een reactie ontvangen van een email naar info@simpel.nl
Geplaatst op 2 December 2010 om 20:42:23 |
De ervaring van dekac:
Ongeveer 6 weken geleden plaatste ik telefonisch een bestelling voor twee abonnementen bij Simpel.nl. Omdat ik voor beide abonnementen nummerbehoud aan had gevraagd adviseerde de medewerker van Simpel.nl mij om het abonnement een maand later in te laten gaan. Op deze manier hadden zij voldoende tijd om "de nummers bij Vodafone los te peuteren" en konden mijn Simpel.nl abonnementen ingaan in de eerste week van november. In de eerste week van november ontving ik niks dus ik nam contact op met Simpel.nl. Dit gesprek verliep goed, ik kreeg te horen dat mijn simkaarten onderweg waren. Na 3 dagen had ik nog steeds niks ontvangen dus ik nam weer contact op met Simpel.nl. Omdat ik het niet helemaal vertrouwde heb ik dit gesprek opgenomen. "Het spijt ons meneer, door het nummerbehoud zijn de simkaarten wat vertraagd maar u moet ze uiterlijk eind volgende week in uw bezit hebben! Indien u ze dan nog niet heeft wil ik u vragen om nogmaals contact op te nemen met ons." Vanaf het laatste gesprek heb ik tot vandaag gewacht en ik heb nog steeds geen simkaarten ontvangen. Ik heb vandaag weer contact gezocht met Simpel.nl en kreeg van een van de medewerkster te horen: "Sorry meneer, u bent verkeerd ingelicht. Het nummerbehoud is op 16-11-2010 aangevraagd (GISTEREN DUS) en vanaf die datum kan het nog 3 weken tot 3 maanden duren voordat u uw simkaarten ontvangt." Na een hevige discussie heb ik gezegd dat ik mijn bestelling wou annuleren. "Meneer, dit is niet mogelijk. De bestelling is al in behandeling en kan niet geannuleerd worden." Ik heb direct gevraagd om de supervisor maar uiteraard was dit ook niet mogelijk. Toen ik een aantal keer aangaf dat ik de supervisor wou spreken werd de verbinding simpelweg verbroken, dat is dan wel simpel. Mijn advies aan iedereen die dit leest: Neem geen Simpel.nl abonnement, Simpel.nl is namelijk helemaal niet simpel! #echtnietsimpel @simpel_nl
Geplaatst op 17 November 2010 om 17:33:08 |
De ervaring van Viddi:
Simpel heeft veel scherpe aanbiedingen. Het enige is dat je vooraf 75 euro moet betalen bij het afsluiten van een abonnement. Dit is een voorschot wat je betaalt, het zijn dus geen afsluitkosten en je krijgt hier dus je belminuten voor. Ik vond het geen probleem om deze 75 euro abonnementskosten vooruit te betalen want uiteindelijk bel ik nu 2 jaar lang voor maar 120 euro! Ik betaal nu maar 5 euro per maand voor 200 minuten bellen, echt een een goede deal als je het mij vraagt. Heb ook altijd goed bereik, dat komt omdat Simpel werkt op het netwerk van KPN. Dat zit dus wel goed. Voor wie dus geodkoop wil bellen en nog een goede telefoon heeft of niet veel geeft om de nieuwste gsm is met Simpel echt goedkoop klaar. Ohja, via de site kun je ook nog je belgedrag bekijken zoals adoost ook al schrijft, super handig.
Geplaatst op 9 April 2010 om 16:21:52 |
De ervaring van A.Sjoerds:
De service mag beter en jammer dat je geen e-mail kan versturen.De meeste Providers doen niet aan mailen.Daar moet echt verandering inkomen.
Geplaatst op 26 March 2010 om 09:51:59 |
De ervaring van Gerry:
Volgens Simpel staan er geen nummers op mijn naam geregistreerd,ik kan geen factuur inzien,ik krijg geen antwoord op mails,bel ik de "klachtenservice",krijg ik een grote bek,ze gaan een incassoburo achter me aansturen,enz.enz.dan maar m'n nummer kwijt,maar ik betaal niets meer.Hele slechte zaak.
Geplaatst op 15 March 2010 om 12:19:09 |
De ervaring van adoost:
Tot nu toe alleen maar goede ervaringen.Begin dec. bestelt voor start 1 jan. Ivm meenemen oude telnr. werd dit 22 jan. Hierover 1x klantenservice gebeld en vrijwel direkt geholpen met uitleg over procedure overzetting. Overgang perfekt verlopen en 10 dgn vooraf per brief gemeld. Via website duidelijk inzicht in belgedrag
Geplaatst op 9 February 2010 om 10:44:54 |
De ervaring van han:
Ik moet de klantenservice een cijfer geven? Volgens mij hebben ze geen klantenservice en als ze die al hebben dan weten ze niet wat het woord service inhoudt.
Geplaatst op 22 October 2009 om 15:43:07 |
De ervaring van Iris:
Heel jammer dat ze wel abonnementsgeld van je rekening afhalen, maar dat ze geen simkaartje opsturen. Ik heb mijn abonnement op 5 sept aangevraagd en sindsdien niets meer vernomen. Ik heb nu al drie mailtjes gestuurd en krijg geen reactie. Echt schandalig zoals zij met hun klanten omgaan. Natuurlijk hebben ze wel al 70,00 euro van mijn rekening gehaald.
Geplaatst op 22 October 2009 om 15:39:47 |
De ervaring van mildred:
Kan iemand mij laten weten van welk rekeningnummer simpel incasseert? Ik wil een ongedaan gemaakte automatische incasso voor de zekerheid laten blokkeren door mijn bank. Alvast bedankt,
Geplaatst op 26 June 2009 om 16:04:46 |
De ervaring van Ellie Zegers:
24 maanden abonnement gewonnen, betreft simpel 100 bel.min en 10 x SMS. Bij de aanvraag per abuis een tweede sms bundel genomen, klantencervice gebeld en ik kreeg de mededeling na 6 maanden lidmaatschap kon ik via internet wijzigen. Na 6 maanden viel er voor mij op internet NIETS te wijzigen v.w.betr.die 2e door mij tot heden niet gebruikte SMS bundel( 2,50 euro p/m) wederom klantendienst gebeld, toen werd er doodleuk verteld ja, u heb dit abonnement voor 24 maanden afgesloten !!Dit noem ik geen service of klantendienst!!Dus voor mij NOOIT geen simpel meer en onder vrienden en medewerkers op mijn bedrijf wordt echt
Geplaatst op 12 May 2009 om 15:44:40 |
De aangesloten winkels op GSMacties.nl garanderen de beste prijs voor aanbiedingen van telefoons met een abonnement. Bekijk de voorwaarden bij de betreffende winkel.
Laatste update: 4 uur geleden
GSMacties.nl doet haar uiterste best om alle gegevens correct en up-to-date te houden. Desondanks zijn wij niet aansprakelijk voor de getoonde gegevens. Zie disclaimer. Voor een optimale ervaring en een goede werking van de website maken wij gebruik van cookies.
YM Telecom B.V.© 2007 - 2024
Waarom wordt deze melding getoond?
Bestel je een telefoon met abonnement, dan bestaan je maandlasten uit twee delen: de toestelbundel en het abonnement.
Als het totaalbedrag van de toestelbundel (contractduur x toestelbundel) hoger is dan 250 euro, dan is er sprake van een telefoonkrediet.
De provider zal in dat geval beoordelen of je de maandlasten kunt dragen en het krediet wordt geregistreerd bij het BKR.
Wil je geen BKR-registratie, kies dan in de filters voor 'Geen BKR'.
We zorgen er dan voor dat het telefoonkrediet onder de 250 euro blijft.
In kosten scheelt dit niets of vrijwel niets: de eenmalige bijbetaling kan wat hoger zijn, maar de maandlasten zijn dan juist lager.
Meer over het telefoonkrediet