• Al 16 jaar dé vergelijker van telefoons en abonnementen!
Home Winkels Simpel.nl

Simpel.nl

Logo van Simpel.nl Bekijk de 10 beste aanbiedingen van Simpel.nl, lees ervaringen van anderen en bekijk de contactgegevens van Simpel.nl. Voor de meest actuele informatie over zaken als garantie, verzend- en betaalmogelijkheden en specifieke vragen kun je het beste doorklikken naar de website.

Naar de website

Er zijn momenteel geen aanbiedingen van Simpel.nl. Alle GSM aanbiedingen vergelijken.


Simpel.nl informatie

Logo van Simpel.nl
Winkel: Simpel.nl
Website: https://www.simpel.nl
E-mailadres:
Klantenservice: 0900 – 2221114 (€ 0,10 p/m)
Fax: 0348 - 501103
Adres: Postbus 12, 3465 ZG Driebruggen
Keurmerk: Geen


Simpel reviews

Is Simpel betrouwbaar? Zijn er veel klachten over Simpel? Lees in de reviews hieronder de ervaringen met Simpel.nl, geschreven door bezoekers van GSMacties.nl. De winkel kan op een aantal eigenschappen met punten worden beoordeeld.


Heb je iets besteld of ga je iets bestellen bij Simpel? Deel dan op deze plek jouw ervaring en help elkaar een goede keuze te maken! Plaats jouw ervaring onderaan deze pagina!

Gemiddelde beoordeling
Bestelprocedure Bestelprocedure Simpel.nl
Klantenservice Klantenservice Simpel.nl
Assortiment Assortiment Simpel.nl
Prijzen Prijzen Simpel.nl
Website Website Simpel.nl
Gemiddeld Waardering Simpel.nl


16 reviews door onze bezoekers:
De ervaring van JJ K:
Ik heb maar liefst 3 abonnementen aangevraagd waarvan een met nummerbehoud van een prepaid kaart van T-Mobile, simpel is onderdeel van T-Mobile, dus simpel toch!

De twee nieuwe nummers ging redelijk goed, wel later als beloofd, maar ja.

Het porteren van het te behouden nummer is nu al 3 keer niet gelukt, volgens simpel…..

Nu weken verder en je komt hier pas achter nadat je zelf een half uur in de wacht hebt gestaan en omdat ze simpel je niet op de hoogte houden.
Om dan vervolgen de service afdeling te krijgen die nog van toeteren of blazen weten en alleen maar standaard en simpel afpoeier gezeik hebben.

Uiteindelijk werd mij geadviseerd zelf T-Mobile maar te bellen…..hun eigen moeder….om te vragen waar het probleem zit…stom verbaast dat de service afdeling mij aan het werk zet en dat ik perslot van rekening voor deze service extra moest betalen en dit hebben ze al weken geleden geïncasseerd alsook het abonnementsgeld !!!

Dus geld afschrijven is voor hun kennelijk wel heel simpel.

Alsnog T-Mobile gebeld, keurige behulpzame dame, die mij kon vertellen dat simpel tot 3 x toe een simpele te verklaren fout heeft gemaakt bij de aanvraag van de portatie.
1e fout onvolledig simkaart nummer doorgegeven
2e fout te korte wensdatum ingediend 2 dagen i.p.v. de vereiste 5 werkdagen + za en zo = 7
3e fout te korte wensdatum ingediend 3 dagen i.p.v. de vereiste 5 werkdagen + za en zo = 7
Zo vertelde T- mobile, de moeder, mij simpelweg wat ik tegen de simpele dochter moest zeggen.

Zo gezegd zo gedaan, weer 40 minuten in de wachtrij, om vervolgens het hele verhaal weer opnieuw te doen, maar nu aan iemand die contactueel gestoord of heel simpel is of zo iets, ze zou het onderzoeken? terwijl ik nog geeneens had uitgelegd wat ze fout hadden gedaan!

Op mij vraag of ze nu had begrepen wat al 3x fout was gegaan, zij ze telken dat zal ik laten uitzoeken…..door wie dan? Op mijn simpele vraag of ik iemand kon spreken van de afdeling support…..kreeg ik simpelweg het adres….niet het e-mail adres… maar een postbus adres, hoe simpel kan je het maken….nu lichtelijk geïrriteerd breekt opeen een ander in op het gesprek kennelijk de chef van de trainee of zo ….

deze was simpelweg nog veel koppiger en wilde niet aanhoren wat T-Mobile mij had verteld, wat zij fout hadden gedaan, en dat de oplossing simpel was en dit ook nog eens terwijl zij mij zelf hadden gevraagd T-Mobile te bellen ?

Uiteindelijk krijgen ze je zo op een simpele manier je bloed aan het koken en heb ik voordat ik dingen zou gaan zeggen netjes….maar toch abrupt…. de verbinding verbroken zonder afscheid te nemen!

Mijn conclusie:
een abonnement afsluiten is bij simpel heel simpel
de mensen die daar werken zijn simpel
geld afschrijven is voor simpel simpel
de service van simpel is verre van simpel
de fout van simpel achterhalen was vrij simpel
de oplossing van hun fout lijkt hun verre van simpel
klacht mag je simpel op de bus doen das pas simpel

als je zo op deze wijze met een wederpartij moet communiceren wordt je op den duur zelf simpel en schrijf je simpelweg deze recensie, simpel toch!

Ik raad ze niet af …..maar zeker ook niet aan.

Met dit soort prakrijken komen ze vanzelf simpel een keer mee op de TV
Niet als een simpele reclame maar met de simpele de waarheid

Een paar simpel suggestie voor het aanpassen van de slogan:

Nederland baalt van simpel
Simpel….. Je wordt er simpel van!
Simpel….. de goedkoopste maar niet de beste
Simpel……
Beoordeling van JJ K
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 6 July 2011 om 15:08:14

De ervaring van wies:
als je een abonnement
bij simpel neemt is
het belangrijk om goed
te weten hoe veel je
belt. de kosten voor
over je beltegoed
zitten lopen snel op.
er wordt daarom
aangeboden een sms te
sturen wanneer je 90%
van je beltegoed hebt
bereikt. die krijg je
niet, gaat ook NOOIT
gebeuren. iedereen in
mijn omgeving die
simpel heeft, heeft
deze nog nooit gehad.
zit je meer dan 25
euro over je tegoed
heen, krijg je een sms
dat je een voorschot
moet betalen (heel
vreemd, ik moest 50
euro betalen, terwijl
mijn reguliere kosten
+ extra kosten samen
nog niet eens 50 euro
waren). doe je dit
niet binnen 3 dagen,
wordt ZONDER
WAARSCHUWING je
simkaart geblokkeerd.
ik werd verzocht de
klantenservice te
bellen (want dat gaat
zo lekker als je sim
geblokkeerd is) vind
het complete onzin,
zeker als ze niet van
tevoren waarschuwen!
daarbij kun je niet
bellen in het
buitenland. is ook
niet al te handig.
ik betaal eerlijk
gezegd liever iets
meer dan dat ik al dit
gezeik heb met
geblokkeerde
simkaarten. wat een
drama om niks. zo
simpel zijn ze niet
bij simpel.
Beoordeling van wies
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 26 May 2011 om 20:21:04

De ervaring van Rina Jongsma:
Heb net een spookfactuur gehad van €4,75, terwijl ik maar de helft ongeveer van mijn belminuten heb gebruikt. Heb gelijk opgebeld naar hun klantenservice. Ze zeggen dat het toch moet kloppen, terwijl ik toch duidelijk kan zien op de site dat ik ver onder de belminuten zit. Maar die gegevens die ik zie bij Lopende Kosten hoeven helemaal niet juist te zijn, wordt mij gezegd... Wat is dit voor onzinnig gebazel? Op die manier kunnen ze je wel alles blijven zeggen. Er klopt dus helemaal niets van, en er lijkt ook niets aan te doen te zijn, want ga maar eens verhaal halen voor die 5 euro! Dan kom je toch weer duurder uit vanwege al de tijd en energie die je eraan moet besteden. Op zo'n manier ben ik erg blij als ik van hun abonnement verlost ben!
Beoordeling van Rina Jongsma
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 5 April 2011 om 10:36:34

De ervaring van Willem Moorman:
Ik word simpel van Simpel.
Ik heb sinds half 2009 sim-only voor 7,50 euro per maand/300 bel minuten..Behalve dat ze de minuten wel erg ruim in rekening brengen ging het tot afgelopen week goed.Tot dat ik een 088 nummer moest bellen van de woningbouw vereniging.Zonder dat ik een melding kreeg dat deze gesprekken buiten mijn bundel vielen werd ik op eens afgesloten.Op Mijn Simpel ( persoonlijke web-page)zag ik dat er 50 cent/minuut werd berekend en dat ik boven mijn bel-plafond van 15 euro was gekomen.Ik heb een jaar vooruit betaald en bel gemiddeld maar 150 minuten/maand en heb nog heel veel minuten over.Ik ben een hele dag bezig geweest om iemand te bereiken van hun,,klantenservice\'\'maar dat lukt niet.Een mailtje sturen is ook onmogelijk. Ik kreeg vandaag een sms dat het innen van mijn factuur mislukt was ( ik heb direct de rekening gestorneerd om verder diefstal te voorkomen.)en dat ik binnen 5 dagen 18 euro moest betalen anders word ik afgesloten. (!!)Ben 90 euro lichter zit zonder telefoon en krijg nog dreigementen ook.Kut bedrijf, zakkenvullers en oplichters. Ze maken reclame voor <<goedkoop bellen>> TRAP ER NIET IN !!!!!!!!
Beoordeling van Willem Moorman
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 15 February 2011 om 21:56:15

De ervaring van S. Uttle:
Waardeloze provider.

Volgens mij bestaat het personeel uit hersenloze digibeten en het management uit gewetenloze zakkenvullers.

Ik spijt dat ik ooit bij hen ben aangesloten.

Iedere medewerker van Simpel moet toch jankend onder de kerstboom zitten wetend wat ze de maatschappij en haar klanten aandoet.

Wanneer komt de OPTA in beweging, ze moeten eise dat alle klanten per direct mogen en al hun betaalde kosten als schadevergoeding terugkrijgen!!!!!!!

Beoordeling van S. Uttle
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 26 December 2010 om 16:24:04

De ervaring van M van Rijn:
Simpel is totaal incompetent en reageren NOOIT op emails en LOSSEN NOOIT iets op.

Vlucht naar een ander nu het nog kan!
Beoordeling van M van Rijn
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 26 December 2010 om 16:13:14

De ervaring van Alex G.:
Nog nooit een reactie ontvangen van een email naar info@simpel.nl
Beoordeling van Alex G.
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 2 December 2010 om 20:42:23

De ervaring van dekac:
Ongeveer 6 weken
geleden plaatste ik
telefonisch een
bestelling voor twee
abonnementen bij
Simpel.nl. Omdat ik
voor beide
abonnementen
nummerbehoud aan had
gevraagd adviseerde de
medewerker van
Simpel.nl mij om het
abonnement een maand
later in te laten
gaan. Op deze manier
hadden zij voldoende
tijd om "de nummers
bij Vodafone los te
peuteren" en konden
mijn Simpel.nl
abonnementen ingaan in
de eerste week van
november.
In de eerste week van
november ontving ik
niks dus ik nam
contact op met
Simpel.nl. Dit gesprek
verliep goed, ik kreeg
te horen dat mijn
simkaarten onderweg
waren. Na 3 dagen had
ik nog steeds niks
ontvangen dus ik nam
weer contact op met
Simpel.nl. Omdat ik
het niet helemaal
vertrouwde heb ik dit
gesprek opgenomen.
"Het spijt ons meneer,
door het nummerbehoud
zijn de simkaarten wat
vertraagd maar u moet
ze uiterlijk eind
volgende week in uw
bezit hebben! Indien u
ze dan nog niet heeft
wil ik u vragen om
nogmaals contact op te
nemen met ons."
Vanaf het laatste
gesprek heb ik tot
vandaag gewacht en ik
heb nog steeds geen
simkaarten ontvangen.
Ik heb vandaag weer
contact gezocht met
Simpel.nl en kreeg van
een van de
medewerkster te horen:
"Sorry meneer, u bent
verkeerd ingelicht.
Het nummerbehoud is op
16-11-2010 aangevraagd
(GISTEREN DUS) en
vanaf die datum kan
het nog 3 weken tot 3
maanden duren voordat
u uw simkaarten
ontvangt." Na een
hevige discussie heb
ik gezegd dat ik mijn
bestelling wou
annuleren. "Meneer,
dit is niet mogelijk.
De bestelling is al in
behandeling en kan
niet geannuleerd
worden." Ik heb direct
gevraagd om de
supervisor maar
uiteraard was dit ook
niet mogelijk. Toen ik
een aantal keer aangaf
dat ik de supervisor
wou spreken werd de
verbinding simpelweg
verbroken, dat is dan
wel simpel.

Mijn advies aan
iedereen die dit
leest: Neem geen
Simpel.nl abonnement,
Simpel.nl is namelijk
helemaal niet simpel!
#echtnietsimpel
@simpel_nl
Beoordeling van dekac
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 17 November 2010 om 17:33:08

De ervaring van Viddi:
Simpel heeft veel scherpe aanbiedingen. Het enige is dat je vooraf 75 euro moet betalen bij het afsluiten van een abonnement. Dit is een voorschot wat je betaalt, het zijn dus geen afsluitkosten en je krijgt hier dus je belminuten voor. Ik vond het geen probleem om deze 75 euro abonnementskosten vooruit te betalen want uiteindelijk bel ik nu 2 jaar lang voor maar 120 euro! Ik betaal nu maar 5 euro per maand voor 200 minuten bellen, echt een een goede deal als je het mij vraagt.

Heb ook altijd goed bereik, dat komt omdat Simpel werkt op het netwerk van KPN. Dat zit dus wel goed. Voor wie dus geodkoop wil bellen en nog een goede telefoon heeft of niet veel geeft om de nieuwste gsm is met Simpel echt goedkoop klaar. Ohja, via de site kun je ook nog je belgedrag bekijken zoals adoost ook al schrijft, super handig.
Beoordeling van Viddi
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 9 April 2010 om 16:21:52

De ervaring van A.Sjoerds:
De service mag beter en jammer dat je geen e-mail kan versturen.De meeste Providers doen niet aan mailen.Daar moet echt verandering inkomen.
Beoordeling van A.Sjoerds
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 26 March 2010 om 09:51:59

De ervaring van Gerry:
Volgens Simpel staan er geen nummers op mijn naam geregistreerd,ik kan geen factuur inzien,ik krijg geen antwoord op mails,bel ik de "klachtenservice",krijg ik een grote bek,ze gaan een incassoburo achter me aansturen,enz.enz.dan maar m'n nummer kwijt,maar ik betaal niets meer.Hele slechte zaak.
Beoordeling van Gerry
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 15 March 2010 om 12:19:09

De ervaring van adoost:
Tot nu toe alleen maar goede ervaringen.Begin dec. bestelt voor start 1 jan. Ivm meenemen oude telnr. werd dit 22 jan. Hierover 1x klantenservice gebeld en vrijwel direkt geholpen met uitleg over procedure overzetting. Overgang perfekt verlopen en 10 dgn vooraf per brief gemeld. Via website duidelijk inzicht in belgedrag
Beoordeling van adoost
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 9 February 2010 om 10:44:54

De ervaring van han:
Ik moet de klantenservice een cijfer geven? Volgens mij hebben ze geen klantenservice en als ze die al hebben dan weten ze niet wat het woord service inhoudt.
Beoordeling van han
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 22 October 2009 om 15:43:07

De ervaring van Iris:
Heel jammer dat ze wel abonnementsgeld van je rekening afhalen, maar dat ze geen simkaartje opsturen. Ik heb mijn abonnement op 5 sept aangevraagd en sindsdien niets meer vernomen. Ik heb nu al drie mailtjes gestuurd en krijg geen reactie. Echt schandalig zoals zij met hun klanten omgaan. Natuurlijk hebben ze wel al 70,00 euro van mijn rekening gehaald.
Beoordeling van Iris
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 22 October 2009 om 15:39:47

De ervaring van mildred:
Kan iemand mij laten weten van welk rekeningnummer simpel incasseert? Ik wil een ongedaan gemaakte automatische incasso voor de zekerheid laten blokkeren door mijn bank.

Alvast bedankt,
Beoordeling van mildred
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 26 June 2009 om 16:04:46

De ervaring van Ellie Zegers:
24 maanden abonnement gewonnen, betreft simpel 100 bel.min en 10 x SMS. Bij de aanvraag per abuis een tweede sms bundel genomen, klantencervice gebeld en ik kreeg de mededeling na 6 maanden lidmaatschap kon ik via internet wijzigen. Na 6 maanden viel er voor mij op internet NIETS te wijzigen v.w.betr.die 2e door mij tot heden niet gebruikte SMS bundel( 2,50 euro p/m) wederom klantendienst gebeld, toen werd er doodleuk verteld ja, u heb dit abonnement voor 24 maanden afgesloten !!Dit noem ik geen service of klantendienst!!Dus voor mij NOOIT geen simpel meer en onder vrienden en medewerkers op mijn bedrijf wordt echt
Beoordeling van Ellie Zegers
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 12 May 2009 om 15:44:40

Naar Simpel.nl

 

Review schrijven over de Simpel.nl

Beschrijf hier jouw ervaring met Simpel.nl en geef een beoordeling.

Geef per criteria een punt
Bestelprocedure
Klantenservice
Assortiment
Prijzen
Website

Beschrijf hier jouw ervaring


Naam
E-mailadres

(wordt niet getoond)

Vul de letters in



Waarom wordt deze melding getoond?
Bestel je een telefoon met abonnement, dan bestaan je maandlasten uit twee delen: de toestelbundel en het abonnement. Als het totaalbedrag van de toestelbundel (contractduur x toestelbundel) hoger is dan 250 euro, dan is er sprake van een telefoonkrediet. De provider zal in dat geval beoordelen of je de maandlasten kunt dragen en het krediet wordt geregistreerd bij het BKR.

Wil je geen BKR-registratie, kies dan in de filters voor 'Geen BKR'. We zorgen er dan voor dat het telefoonkrediet onder de 250 euro blijft. In kosten scheelt dit niets of vrijwel niets: de eenmalige bijbetaling kan wat hoger zijn, maar de maandlasten zijn dan juist lager. Meer over het telefoonkrediet